• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.366 acteurs
  • 199.307 gebruikers
  • 9.391.860 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

eeflien

• 383 berichten
  • 261 stemmen

Ik denk dat je bedoelt op de plek van 'link' daar komt zegmaar de naam van de link te staan, die je ziet als je de spaties weglaat.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

IK zal het wel een keer uitproberen.Bedankt!

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

Macmanus schreef:

Ik heb een vraagje.

Als je kijkt bij users en dan bij top 100 stemmen kun je achter het aantal stemmen zien wat hun gemiddelde is.

Kun je dit ook ergens vinden als je niet op genoeg films hebt gestemd om in die top 100 te komen ? zoals ik

Jordy screef:

Nog niet, zal ik eerdaags even bij de userinfo zetten

Hoe zit die berekening eigenlijk in elkaar?

SilverGun

• 1151 berichten
  • 818 stemmen

Het totale aantal uitgedeelde sterren gedeeld door het aantal films waarop gestemd is, lijkt me.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Tja hoe anders

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

Had wel verwacht dat het niet zo moeilijk zou zijn,maar ik dacht vraag het toch even

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Had je maar beter moeten opletten bij de rekenlessen..

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

Rekenen en wiskunde waren inderdaad niet mijn favoriete vakken

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Ik heb een idee wat een beetje overdreven klinkt, maar misschien is het wel wat.. Dat updateberichten bij films en discussies in de update-lijst een apart kleurtje hebben.. Dat is wel handig..

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik geloof niet dat ik je helemaal volg..

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Mod berichten groen, de rest rood.

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Jordy schreef:

Ik geloof niet dat ik je helemaal volg..

Dat nieuwe berichten bij films en discussies een aparte kleur hebben.. Is eigenlijk helemaal niet noodzakelijk, maar het maakt het wel makkelijker.. Ik wil niet zeiken ofzo..

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Er zijn toch iconen die aangeven wanneer er een nieuw bericht is geplaatst

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

Hij bedoelt waarschijnlijk dat als er een (lange) discussie bij een film plaats vind dat je kunt zien waar het begonnen is.Voor als je bijv. pas s'avonds inlogt.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Nemen jullie ons nou in de zeik ?

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

kappeuter schreef:

Nemen jullie ons nou in de zeik ?

Nee.. We bedoelen dit: Bij berichten die nieuw zijn voor een gebruiker, dat die een apart kleurtje hebben..

Bijvoorbeeld: Ik check de updates na een uur, en er zijn 3 nieuwe berichten in dit topic.. Dan hebben die een kleurtje..

Beetje raar idee, maar misschien wel handig..

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Volledig overbodig. Je weet na een uur toch zeker nog wel wat je gelezen hebt?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Wie weet, wie weet. Zijn jonge geheugen is mischien al aangetast door het teveel naar Das Boot te kijken...

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

azo , nu snap ik je punt U-96. Maar dit lijkt me een helse opgave voor de moderators , al kan dat misschien soms handig zijn maar verre van noodzakelijk.

Locutus

• 606 berichten
  • 5891 stemmen

Hoeft geen aanpassing voor de mods te zijn. Is gewoon te programmeren natuurlijk, maar ik denk dat er wel belangrijker zaken liggen te wachten.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

Moet het aantal stemmen dat nodig is om in de Flop top 100 te komen dan ook niet naar 75 omhoog gebracht worden?

Ik had dit al in het centraal- toplijsten topic gezet maar dat leest niemand meer.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nee vind 50 voorlopig nog wel even mooi

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

Beetje vreemd,maar als jij het zegt.

starbright boy (moderator films)

• 22453 berichten
  • 5135 stemmen

Als je naar 75 gaat komen films die boven de 2 sterren zitten in de flop 100 terecht. Dat vind ik veel te hoog.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

Een flop is een flop,ook als ze boven de 2 sterren uit komen.

Dat kun je natuurlijk ook van de top 250 zeggen.De laagste zit op 3,62 of wel een 7,2.. ook niet echt veel.

Ook staan deze 2 top-lijsten imo tegenover elkaar,dus moet je ook de zelfde criteria aanhouden.

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Er schoot me vandaag opeens een leuk idee mijn hoofd binnen. Dat je bij films kan zie wie hem allemaal in zijn Top10 heeft staan is geniaal, maar zou het misschien een goed idee zijn dat je dan achter de gebruikersnaam tussen haakjes de plaats zult zien ?

Bijvoorbeeld: U-96(8)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Hmmn ... kweenie... wordt er niet leesbaarder van. Ik ga er even een nachtje over slapen (shit, weer geen nachtrust)

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

Vind het geen gek idee van U-96.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Goed, gaat op de lijst

ander vraagje: ik kreen alweer een tijdje geleden de volgende opmerking:

"Ik ontdekte een fout in de uitgebreide zoekmachine. Als je bijvoorbeeld op Oost-Duitsland zoekt, krijg je enkel films te zien waarbij er geen sprake is van co-producties. Terwijl je het wel wilt zien als Oost-Duitsland eerste producent is, en bijvoorbeeld Polen het tweede land. Dus ook co-producties tonen als het land dat je zoekt als eerste vermeld wordt. Voor zover ik heb kunnen nagaan gebeurt dat nu niet."

het lukt mij niet om deze fout te reproduceren, kan iemand een goed voorbeeld geven van met welke film(s) het misgaat?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.