menu

De Site / Algemeen / Trailers op de site

zoeken in:
De trailers zijn nu inderdaad echt een meerwaarde geworden, vindt het zelf geweldig staan zo'n rijk gevulde filmpagina met trailer (en de grotere posters). Al zou het mooier zijn als dit vanuit een eigen YouTube-kanaal o.d. gedaan werd, kom weleens wat trailers tegen die niet meer werken.

Is al bekend hoever we ongeveer staan? Hoeveel procent van de films op de site heeft een trailer? En wat zou (ongeveer) het maximaal haalbare zijn? Van het grootste gedeelte is namelijk geen trailer te vinden die aan de eisen voldoet.

kappeuter (crew)
Jordy zal binnenkort weer even een tussenstand geven.
Wel over de 10.000 trailers nu geloof ik. Exacte tussenstand volgt nog.

We gaan gewoon door met het plaatsen van trailers. Misschien kan op den duur bij 30 procent van de films een trailer staan. Hangt er beetje vanaf of filmmaatschappijen originele trailers uit hun archieven halen en digitaliseren.
Vaak gebeurt dit tegenwoordig al voor VOD releases.

kappeuter schreef:
Jordy zal binnenkort weer even een tussenstand geven.
Wel over de 10.000 trailers nu geloof ik. Exacte tussenstand volgt nog.

We gaan gewoon door met het plaatsen van trailers. Misschien kan op den duur bij 30 procent van de films een trailer staan. Hangt er beetje vanaf of filmmaatschappijen originele trailers uit hun archieven halen en digitaliseren.
Vaak gebeurt dit tegenwoordig al voor VOD releases.

Worden de klassieke trailers inmiddels ook al toegevoegd dan?
Die movieclips classic trailers kanaal heeft elke week wel een paar nieuwe uploads.

kappeuter (crew)
Als ze goed genoeg zijn wel, wordt per geval bekeken.
De kwaliteit valt nogal eens tegen (soms zelfs 240p). Ik ben dat kanaal laatst nog eens doorgelopen.
Je kunt eventueel een pm sturen met tips van trailers die van goede kwaliteit zijn.

Hier klopt iets niet: Apocalypse Now (1979)

Wat niet?

Iemand enig idee waarom ik op de tablet de trailers op de site altijd automatisch in matige kwaliteit krijg te zien? Wanneer ik via de youtube-app een trailer (of ander filmpje) kijk pakt ie altijd automaitisch de hoog(st)e kwaliteit.

En even van kwaliteit wisselen gaat ook niet via de site.

Daarnaast zijn de 'annotations' (zoals tekstballonetjes of logo's) vrij storend, zeker in zo'n klein beeldje. Na wat googlend te hebben blijkt dat een regeltje aan het embed-scriptje toegevoegen de oplossing is. Lijkt me dus vrij eenvoudig op te lossen.

Heb je een voorbeeld van zo'n trailer?

en is het nu opgelost?

Jordy schreef:
en is het nu opgelost?

Ik weet even niet meer welke film het was. Maar volgens mij is het opgelost omdat de annotations op 'off' staan. Thanks!!

graag gedaan

schram101 schreef:
Iemand enig idee waarom ik op de tablet de trailers op de site altijd automatisch in matige kwaliteit krijg te zien? Wanneer ik via de youtube-app een trailer (of ander filmpje) kijk pakt ie altijd automaitisch de hoog(st)e kwaliteit.

En even van kwaliteit wisselen gaat ook niet via de site.

Ik weet eerlijk gezegd niet wat daar aan te doen is, viel mij ook al op.

Dick2008

kappeuter (crew)
Dankjewel voor de tip. Ik heb alsnog een werkende trailer geplaatst.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:21 uur

geplaatst: vandaag om 00:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.