- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Mbt

@: Dogie_Hogan:
Dan zijn dit de enige 3 Mesquiteers films die nog op de site hoeven want een aantal zijn vandaag op de site gekomen, het is maar een kwestie van niet dubbel toe te voegen.
Tja, en dan op zoek naar betere posters van o.a.

Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Ik vraag me soms echt af hoe jullie aan die uitstekende posters geraken. Ik heb me echt al rot gezocht achter mooie posters maar ik vind alleen maar crappy VHS covers en nooit de originele posters zoals jij.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
@: Dogie_Hogan:
Dan zijn dit de enige 3 Mesquiteers films die nog op de site hoeven want een aantal zijn vandaag op de site gekomen, het is maar een kwestie van niet dubbel toe te voegen.
chevy93
-
- 12770 berichten
- 1347 stemmen
Een paar (afgekeurde) films ingestuurd. Allemaal met een slechte poster.
Ik dacht... films die in 2006 ingestuurd zijn met een afgekeurde poster, zullen inmiddels toch wel een goede poster via google hebben. Maar nee hoor 
Edit: eentje goedgekeurd
(mijn eerste!)
zazdarovje
-
- 82 berichten
- 5497 stemmen
Dear community,
I've noticed that my submission for "Notte di Stelle" has been accepted, but my suggestion for "Voci nel Tempo" hasn't still been included in the site. How come?
Regards.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Een paar (afgekeurde) films ingestuurd. Allemaal met een slechte poster. Ik dacht... films die in 2006 ingestuurd zijn met een afgekeurde poster, zullen inmiddels toch wel een goede poster via google hebben. Maar nee hoor
(mijn eerste!)
Wie: Jaqueline '56?
chevy93
-
- 12770 berichten
- 1347 stemmen
Ik zal eens een poging wagen voor Jaqueline.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Ik zal eens een poging wagen voor Jaqueline.
Jacqueline is the daughter of a Belfast shipyard worker Mike McNeil. The worker's worth is compromised by his crippling fear of heights. Dismissed from his job, Mike finds solace in the bottle. All seems hopeless until Jacqueline breaks through Mike 's self-imposed gloom and helps him to regenerate.
Succes!
chevy93
-
- 12770 berichten
- 1347 stemmen
Ik had hem gevonden ja. Kan je ergens terugzien wat je ingevoerd hebt? Of kan dat pas, nadat hij af-/goedgekeurd is?
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7385 stemmen
stinissen (crew films & series)
-
- 23802 berichten
- 77550 stemmen
Ik wou het net doen maar deze staat al twee keer in de wacht helaas
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Ik had hem gevonden ja. Kan je ergens terugzien wat je ingevoerd hebt? Of kan dat pas, nadat hij af-/goedgekeurd is?
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3638 stemmen
Ik sla de posters op, in mijn bureaublad. Op die manier kan ik de posters die geaccepteerd zijn verwijderen, en de nieuwe weer toevoegen aan 't rijtje. Zie je meteen welke als volgende aan de beurt is.
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7385 stemmen
Ik wou het net doen maar deze staat al twee keer in de wacht helaas
Hoe kun je dat zien?
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3638 stemmen
Denk dat Henk wat meer ''toegang'' heeft dan de gewone toevoegers.
(En dat bedoel ik niet verkeerd.)
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Wie kan en wilt het docu-drama "De nachtmerrie van Ina Post" a.u.b. toevoegen???
Dit is een documentaire met nagespeelde scènes (reconstructie) over het waargebeurde verhaal van een onterecht veroordeelde verpleegster in 1986.
Deze kwam gisteravond (woensdag) op NED2 om 23.20 tot 00.20 uur.
Hij werd vanmiddag (donderdag) herhaald op NED2 om 15.00 tot 16.00 uur!!!
Hieronder wat links:
http://www.humanistischeomroep.nl
(met bruikbare still)
http://www.veronicamagazine.nl
Regie: Kees Vlaanderen
Acteurs: Karina Smulders (Ina), Huub Stapel en Leopold Witte
Speelduur: 77 minuten, 52 minuten (ingekorte versie)
Wie o Wie?
Bij voorbaat hartelijk dank!
Leland Palmer
-
- 23801 berichten
- 4940 stemmen
Hoe kun je dat zien?
chevy93
-
- 12770 berichten
- 1347 stemmen
Wie kan en wilt het docu-drama "De nachtmerrie van Ina Post" a.u.b. toevoegen???
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Bruikbare still op deze site:
http://www.humanistischeomroep.nl
De still linksboven van Karina Smulders (die Ina Post speelt) kan je precies resizen naar 200 x 150 pix.
Alleen het jaartal weet ik niet zeker, kan 2009 zijn of 2010.
Het Veronica-Magazine zegt 2009;
http://www.veronicamagazine.nl
Maar alvast héél erg bedankt, ik had zelf ff geen tijd en zin om hem toe te voegen! 
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7385 stemmen
Het is zo jammer dat e.e.a. niet gelijk door de zoekmachine wordt herkend en dan aangeduid als in de wachtrij staande..
Soms ben je namelijk lang bezig met voorwerk om er pas op de 2e toevoegpagina achter te komen dat het niet nodig was.
Wat mij betreft komt er een pagina waarop alle wachtrij-films staan.
chevy93
-
- 12770 berichten
- 1347 stemmen
Posters moeten 200 pixels breed zijn en niet de lengte. Overigens worden vierkante posters niet aangenomen.
Ik heb die daaronder gebruikt (met Stapel)
Baggerman
-
- 10844 berichten
- 8314 stemmen
Overigens worden vierkante posters niet aangenomen.
Mmm, vierkante posters kunnen in theorie wel, hoor. Stills mogen bijvoorbeeld best vierkant zijn! En als er ècht geen beter plaatje te vinden is worden de oude VCD-hoezen (CD-formaat plaatjes) óók geaccepteerd.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Het is zo jammer dat e.e.a. niet gelijk door de zoekmachine wordt herkend en dan aangeduid als in de wachtrij staande..
Soms ben je namelijk lang bezig met voorwerk om er pas op de 2e toevoegpagina achter te komen dat het niet nodig was.
Wat mij betreft komt er een pagina waarop alle wachtrij-films staan.
Quote:
FAQ What is the IMDB movie ID?
You can find the IMDB movie by browsing to a movie-page and then copy the 7-digit number from the end of the url.
chevy93
-
- 12770 berichten
- 1347 stemmen
Mmm, vierkante posters kunnen in theorie wel, hoor. Stills mogen bijvoorbeeld best vierkant zijn! En als er ècht geen beter plaatje te vinden is worden de oude VCD-hoezen (CD-formaat plaatjes) óók geaccepteerd.
Nee, dat is helaas een vierkante poster, die accepteren we niet.
Baggerman
-
- 10844 berichten
- 8314 stemmen
Laat me mezelf verbeteren:
Mmm, vierkante plaatjes kunnen in theorie wel, hoor. Stills mogen bijvoorbeeld best vierkant zijn (geknipt)! En als er ècht geen beter plaatje te vinden is worden de oude VCD-hoezen (CD-formaat plaatjes) óók geaccepteerd. Je moet wel aantonen dat het plaatje dan van een vcd-hoes afkomstig is (en niet van de soundtrack-cd).
chevy93
-
- 12770 berichten
- 1347 stemmen
Ah ok. In dat geval had ik beter dat andere plaatje in kunnen sturen ja.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.