- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Denk dat je daar wat soepeler mee om kan springen toch.
Duits, als hoofdtaal gesproken door 63,7 procent van de bevolking
Frans, als hoofdtaal gesproken door 20,4% van de bevolking
Italiaans, als hoofdtaal gesproken door 6,5% van de bevolking
Reto-Romaans, als hoofdtaal gesproken door 0,5% van de bevolking
In wat voor taal zou de poster dan moeten zijn? In het Frans omdat het een Franse titel heeft?
Wat betreft de kwaliteit van de poster moet ik je gelijk geven die is niet geweldig.
Baggerman
-
- 10844 berichten
- 8314 stemmen
In wat voor taal zou de poster dan moeten zijn? In het Frans omdat het een Franse titel heeft?
De taal maakt niet uit. Het moet 100% zeker een Zwitserse poster zijn en dat weten we nu niet.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
De taal maakt niet uit. Het moet 100% zeker een Zwitserse poster zijn en dat weten we nu niet.
Ah op die fiets. ok duidelijk
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Ik zou graag een oproep doen aan de vele western fanaten op de site. De filmreeks The Three Mesquiteers heeft van 1936 tot 1943 gelopen met zo'n 50 films. De hoofdrolspelers varieerden nogal vaak maar John Wayne moet toch wel de bekendste zijn. Toen ik de reeks voor het eerst tegen kwam stonden alleen nog maar de films met Wayne in de hoofdrol op de site dus heb ik een groot deel toegevoegd, vaak met de hulp van Dogie_Hogan, maar voor de laatste films vind ik echt niets van stills maar waarschijnlijk zoek ik niet goed genoeg. Bij deze, zou er iemand mee kunnen zoeken achter stills of posters van de volgende films?
Santa Fe Scouts (1943) - imdb.com
Valley of Hunted Men (1942) - imdb.com
The Phantom Plainsmen (1942) - imdb.com
Raiders of the Range (1942) - imdb.com
Gauchos of El Dorado (1941) - imdb.com
Outlaws of Cherokee Trail (1941) - imdb.com
Oklahoma Renegades (1940) - imdb.com
Pioneers of the West (1940) - imdb.com
Alvast bedankt 
edit: valley of hunted men heb ik gevonden.
The Phantom Plainsmen (1942), Gauchos of El Dorado (1941) en Pioneers of the West (1940) staan ook op mijn Toevoeglijst en zijn ook (mooie) posters van.
Mochizuki Rokuro
-
- 18946 berichten
- 16722 stemmen
De poster is tweetalig Duits en Frans, dan zou je vermoeden dat het van Zwitserse makelij is. In elk geval niet Frans of Duits. Ik zal ook eens zoeken.
stinissen (crew films & series)
-
- 23804 berichten
- 77551 stemmen
Zou iemand deze poster een beetje willen oppoetsen aub?

Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Zou iemand deze poster een beetje willen oppoetsen aub?
(afbeelding)

Bron: http://img130.imageshack.us/img130/3033/the20student20princer.jpg
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7385 stemmen
Net toegevoegd en dus in de wachtrij: Love in the Rough (1930) - imdb.com
Brix
-
- 19781 berichten
- 5211 stemmen
Ik zou graag een oproep doen aan de vele western fanaten op de site. De filmreeks The Three Mesquiteers heeft van 1936 tot 1943 gelopen met zo'n 50 films. De hoofdrolspelers varieerden nogal vaak maar John Wayne moet toch wel de bekendste zijn. Toen ik de reeks voor het eerst tegen kwam stonden alleen nog maar de films met Wayne in de hoofdrol op de site dus heb ik een groot deel toegevoegd, vaak met de hulp van Dogie_Hogan, maar voor de laatste films vind ik echt niets van stills maar waarschijnlijk zoek ik niet goed genoeg. Bij deze, zou er iemand mee kunnen zoeken achter stills of posters van de volgende films?
Santa Fe Scouts (1943) - imdb.com
Valley of Hunted Men (1942) - imdb.com
The Phantom Plainsmen (1942) - imdb.com
Gauchos of El Dorado (1941) - imdb.com
Outlaws of Cherokee Trail (1941) - imdb.com
Oklahoma Renegades (1940) - imdb.com
Pioneers of the West (1940) - imdb.com
Alvast bedankt 
edit: valley of hunted men heb ik gevonden.
Sorry, ik zag je bericht nu pas.
Inderdaad moeilijke titels om te vinden.
Maar ik heb deze wel voor je:

Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
The Phantom Plainsmen (1942), Gauchos of El Dorado (1941) en Pioneers of the West (1940) staan ook op mijn Toevoeglijst en zijn ook (mooie) posters van.
Als je wilt mag jij ze gerust toevoegen hoor, laat het dan wel even weten zodat we niet dubbel gaan toevoegen en nog eens bedankt Brix!
Decec
-
- 6755 berichten
- 8648 stemmen
Help wie kan foto goed verbeteren....ziet vouw in....
]TVÅ KILLAR OCH EN TJEJ filmaffischer posters - Film posters och affischer seriesam.com
Ik weet het niet hoe het moet doen voor de afbeelding toevoegen...Boven zijn wel foto's toegevoegd...
Dogie-Hogan?
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen

IMDB?
stinissen (crew films & series)
-
- 23804 berichten
- 77551 stemmen
(afbeelding)
Bron: http://img130.imageshack.us/img130/3033/the20student20princer.jpg
De meester van de poster bewerking bedankt beste Dogie 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3638 stemmen
Je bent goed bezig, Dogie_Hogan!
Net zelf ook weer 4 toegevoegd aan de wachtrij. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Net ook weer eens wat toegevoegd, gister gezien en heeft kans op een top10 plek.. heb nog even om het te verwerken 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3638 stemmen
Wat voor iets, Jeroen?
@ Dogie, die ''fout'' maakte ik laatst ook bijna. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
De documentaire 'Mine'. Verteld het verhaal over de band tussen mens en hond, in deze documentaire tijdens en na orkaan Katrina, onvoorstelbaar op bijna alle momenten.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3638 stemmen
Ben benieuwd, zal hem eens opzoeken als ie door de keuring is.
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Er is een nieuwe bijgekomen:
Jesse James: Legend, Outlaw, Terrorist (2005)
Ik heb wel nog maar juist toegevoegd dus misschien komen er nog wel meer stemmen. In ieder geval een interessante docu over Jesse James.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Kan iemand hier nog een plotomschrijving bij vinden? Je mag hem zelf toevoegen, maar ik wil het ook wel doen.
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7385 stemmen
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Kan iemand hier nog een plotomschrijving bij vinden? Je mag hem zelf toevoegen, maar ik wil het ook wel doen.
Ingestuurd 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Nog één toegevoegd, hopelijk ook snel erop want wát een prachtige film. Alleen die soundtrack is al schitterend 
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Kan iemand de logo's van dit plaatje misschien verwijderen? (ben daar niet zo handig in) 

Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Als je wilt mag jij ze gerust toevoegen hoor, laat het dan wel even weten zodat we niet dubbel gaan toevoegen en nog eens bedankt Brix!
The Phantom Plainsmen , Santa Fe Scouts, Pioneers of the West en Gauchos of Eldorado wachten reeds op approval.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3638 stemmen
Toegevoegd en in de wachtrij:
- Unstable
- Art Officially Favored
- Siren
- Killing Machines
- Justice be Damned
- Julius Home
- Jinx'd
- In the Dead of Winter
- Ice Grill
- Hiphop 4 Life
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Kan iemand de logo's van dit plaatje misschien verwijderen? (ben daar niet zo handig in) 
(afbeelding)

Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
@: Dogie_Hogan:
Dan zijn dit de enige 3 Mesquiteers films die nog op de site hoeven want een aantal zijn vandaag op de site gekomen, het is maar een kwestie van niet dubbel toe te voegen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.