- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14572 stemmen
Iemand van de crew?
Bedankt alvast!
Stuur me maar een PM!
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
@HarmJanStegenga en Stephan73, bedankt!
Heb PM gestuurd naar Harm-Jan.
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Wie weet of de docu "Women For Sale" (Israël, 2005) al is ingestuurd of toegevoegd??
Komt morgenavond op CANVAS om 23.40 uur.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Als je op toevoegen klikt en dan de titel en de imdb code invult en dan op volgende klikt, kun je zien of die al in de wacht staat.
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Oké, bedankt!
Hij staat gelukkig al in de wachtrij! 
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Kan iemand deze vertalen
Bvd
After a mysterious atmospheric event, a small group of people wake up to realize that their entire lives have been a lie. They are in fact aliens disguised as humans. Now they have to make a choice. Live amongst men, or try to find a way back home.
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Na een mysterieuze gebeurtenis in de atmosfeer wordt een kleine groep mensen wakker en realiseren zich dat hun hele leven een leugen blijkt te zijn. Ze zijn in feite buitenaardse wezens vermomd als mensen. Nu moeten ze een keuze maken, verder leven onder de mensen of een weg terug naar huis vinden.
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Heb er weer 1 
ze blijven maar komen
Eight college friends gather at a remote cabin for an annual weekend of drinking and fun. When a blood-covered teenage girl crashes their party, she unwittingly brings something with her, that transforms every door of the cabin from an exit to an entrance of terror. With no place to go and nowhere to hide, paranoia flares as they wait for certain death that may take everyone of them before the morning comes.
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Deze toegevoegd en dus in de wacht:
Holyman Undercover (2010) - imdb.com
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Die werd bij mij afgekeurd vanwege pre- production.
Ps kan je dat stukje vertalen
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Heb er weer 1 
ze blijven maar komen
Eight college friends gather at a remote cabin for an annual weekend of drinking and fun. When a blood-covered teenage girl crashes their party, she unwittingly brings something with her, that transforms every door of the cabin from an exit to an entrance of terror. With no place to go and nowhere to hide, paranoia flares as they wait for certain death that may take everyone of them before the morning comes.
Even snel vertaald:
Acht schoolvrienden komen samen bij een afgelegen huisje voor hun jaarlijkse weekend van drinken en lol trappen. Wanneer een bebloed tienermeisje op het feestje verschijnt brengt ze onopzettelijk iets met haar mee. Ze transformeert elke deur in het huisje van een uitgang naar een ingang van terreur. Met geen uitweg om te vluchten en geen plaats om te verstoppen loopt de paranoia hoog op. Er wacht hen een zekere dood die elk van hen mee neemt voor het ochtendgloren.
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Die werd bij mij afgekeurd vanwege pre- production.
Ps kan je dat stukje vertalen
Maar ik heb diverse links gevonden ook op de site van de distributeur dat de film al in post-production is. De info op imdb klopt dan ook niet volgens mij.
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Maar ik heb diverse links gevonden ook op de site van de distributeur dat de film al in post-production is. De info op imdb klopt dan ook niet volgens mij.
Shit heb ik pech 
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Beter zoeken
Zie het maar als bedankje voor het vertalen van je plots 
hier staat zelfs al een still. Dus dat betekend dat het filmen al begonnen is.
Ik had alles alleen geen bewijs dat ze begonnen waren
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Vanavond de docu's "Wreed geluk : Claus, Vlaanderen en de liefde" en "Energy Risk" ingestuurd.
Dus dat hoeft niet meer!
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Is er iemand die iets met deze poster kan? Is die er op de een of andere manier uit te halen?
huVILEub
-
- 3081 berichten
- 537 stemmen
Print Screen? Dan paint en uitknippen. Maar misschien om je dan met kwaliteit en afmetingen in de problemen.
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Printscreen lukt niet, je moet echt precies op het goede moment klikken. Formaat is volgens mij precies goed.
huVILEub
-
- 3081 berichten
- 537 stemmen
Dan ben ik bang dat je even verder moet zoeken. Of zo vaak proberen tot je timing goed is. 
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14572 stemmen
Printscreen lukt niet, je moet echt precies op het goede moment klikken. Formaat is volgens mij precies goed.
Ik weet niet of het formaat goed is, maar de kwaliteit is enorm slecht! Ik zou naar een ander plaatje op zoek gaan!
_manga_
-
- 171 berichten
- 43 stemmen
ik heb me eerste film proberen toe te voegen
naruto the lost story
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
40 minuten inderdaad. Een film moet minimaal 45 minuten duren om toegevoegd te kunnen worden.
Dus ben bang dat deze geweigerd wordt. Of je moet aan kunnen tonen dat de film wel 45 min of langer duurt.
_manga_
-
- 171 berichten
- 43 stemmen
huh op de achterkant van me hoesje staat 52 minuten...
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Misschien dat je de hoes in kan scannen en zo de crew kan overtuigen.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Niet dat dat onomstotelijk bewijs is. Vaak is de speelduur op dvd-hoesjes inclusief extra's of geheel onjuist.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.