• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.067 films
  • 12.557 series
  • 34.727 seizoenen
  • 655.197 acteurs
  • 200.364 gebruikers
  • 9.459.152 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

zoeken in:

606

• 23884 berichten
  • 12357 stemmen

jarno1975 schreef:

Ow dat zal het zijn dan

Maar kan je dat stukje tekst vertalen.

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Ik sta op het punt om nu naar een verjaardag te gaan. Dus vanavond dan, als niemand me voor is geweest.

606

• 23884 berichten
  • 12357 stemmen

jarno1975 schreef:

Ik sta op het punt om nu naar een verjaardag te gaan. Dus vanavond dan, als niemand me voor is geweest.

Oke veel plezier.

Baggerman

• 10844 berichten
  • 8314 stemmen

jarno1975 schreef:

Dat lijkt me raar. Hier het bericht dat ik van Kappeuter kreeg

1. "30 Days of Night: Blood Trails" (2007)

2. "30 Days of Night: Dust to Dust" (2008)

3. 30 Days of Night: Dark Days (2010)

*Mini-series met een vervolg mogen toegevoegd worden, mits er drie jaar tussen de afzonderlijke series zit.

Criteria voor toevo.. - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl.

Er zit geen drie jaar tussen dus deze mini-series zijn niet toevoegbaar.

Als dat zo is, dan is "30 Days of Night: Blood Trails" inderdaad niet toevoegbaar! Sorry dan in dat geval, 606! Groen licht wordt dan weer rood...

606

• 23884 berichten
  • 12357 stemmen

Baggerman schreef:

Als dat zo is, dan is "30 Days of Night: Blood Trails" inderdaad niet toevoegbaar! Sorry dan in dat geval, 606! Groen licht wordt dan weer rood...

Oke jammer.

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7385 stemmen

Volgens mij staat deze er nog niet op:

The Lost (2006/II) - imdb.com

Voor de liefhebber.

606

• 23884 berichten
  • 12357 stemmen

Zinema schreef:

Volgens mij staat deze er nog niet op:

The Lost (2006/II) - imdb.com

Voor de liefhebber.

Ik zal het wel doen.

Moet ik wel een Ned plot hebben

606

• 23884 berichten
  • 12357 stemmen

Deze kan vertaald worden.

THE LOST tells the story of Ray, who committed a gruesome double murder as a teenager. Four years later, no one can pin the blame on him--except maybe his two friends, and a determined sheriff. But if they think the nightmare is ending, it's only just beginning.

606

• 23884 berichten
  • 12357 stemmen

Het staat er wel op

Lost, The (2006)

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7385 stemmen

Pffff, valt met de zoekmachine niet te vinden?

Zie al waarom: staan 2 films met dezelfde titel uit hetzelfde jaar, zonder onderscheidings-I. Jammer. Je kunt ze beiden niet op de 'normale' manier vinden.

Sorry.

606

• 23884 berichten
  • 12357 stemmen

Zinema schreef:

Pffff, valt met de zoekmachine niet te vinden?

Sorry.

No problem

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7385 stemmen

Gelukkig.

Net toegevoegd en in de wachtrij:

Double Obsession (1994) - imdb.com

Baggerman

• 10844 berichten
  • 8314 stemmen

Zinema schreef:

Zie al waarom: staan 2 films met dezelfde titel uit hetzelfde jaar, zonder onderscheidings-I. Jammer. Je kunt ze beiden niet op de 'normale' manier vinden.

Net verholpen, dus weer wel te vinden...

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Aargh!

Heb net een film toegevoegd, maar ben de links naar het plot en de poster vergeten mee te geven! Aan wie kan ik die doorsturen?

606

• 23884 berichten
  • 12357 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Aargh!

Heb net een film toegevoegd, maar ben de links naar het plot en de poster vergeten mee te geven! Aan wie kan ik die doorsturen?

Die staat nog niet in de lijst dus dat kan nog niet denk ik.

En wie kan mijn plot nog vertalen.

606

• 23884 berichten
  • 12357 stemmen

Wie kan dit vertalen en is het genoeg als plot.

Chatroom centers on six teenagers who become involved in an online chatroom that encourages its members to engage in destructive and suicidal behaviors out in the 'real world'.

en

Fresh out of prison, mob hitman Jason Reed wants to get an honest job and spend time with his son. But his old underworld buddies, and his drug addict ex-wife, won't loosen their grip

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7385 stemmen

Baggerman schreef:

Net verholpen, dus weer wel te vinden...

Super!

606

• 23884 berichten
  • 12357 stemmen

Iemand die me helpt.

Vraag wel veel maar ben geen vertaler

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Chatroom draait om 6 tieners die betrokken raken in een online chatroom die haar leden aanmoedigd om deel te nemen in vernietigend en levensgevaarlijk gedrag in de echte wereld.

Jason Reed is een huurmoordenaar voor de maffia en net vrijgelaten uit de gevangenis. Hij wil een eerlijke baan zien te krijgen en meer tijd doorbrengen met zijn zoon. Maar zijn oude vrienden uit de onderwereld en zijn drugsverslaafde ex-vrouw laten hem niet zomaar los.

Ben bang dat die eerste niet voldoende is...

606

• 23884 berichten
  • 12357 stemmen

Bedankt Jarno

ik hoor het wel

SnakeDoc

• 4688 berichten
  • 2247 stemmen

In De Site > Algemeen > Documentaires op MM.nl:

Ik vroeg me af wanneer een documentaire Movie Meter waardig was?

Ik zie er hier een paar waaronder die over Ramses Shaffy, Michael Jackson of over het onderzoek naar de Titanic.

Maar wanneer kan een documentaire toevoegd worden?

Moet een persoon dan overleden zijn en een schip gezonken ?

Ik kwam van de week namelijk docu's tegen over van Mierlo en Glenn Helder en vroeg me af waarom deze hier dan niet stonden?

Iemand enige idee?

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Een docu moet minimaal een TV vertoning of op 2 festivals gedraaid hebben (in verschillende landen).

En minimaal 45 minuten duren.

SnakeDoc

• 4688 berichten
  • 2247 stemmen

Kijk, ... daar heb ik wat aan!

Bedankt. Weer wat geleerd

starbright boy (moderator films)

• 22599 berichten
  • 5250 stemmen

Dezelfde regels als voor films. En die kun je hier lezen:

Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

Er zijn enkele extra regels die je daar kunt lezen mbt tot documentaires.

De docu over Van Mierlo staat gewoon op de site:

Hans van Mierlo, Wat Ik Nog Steeds te Schrijven Droom (2006)

Die over Glenn Helder niet, over de reden is discussie geweest in dit topic.

narva77 (crew films)

• 12775 berichten
  • 6565 stemmen

starbright boy schreef:

De docu over Van Mierlo staat gewoon op de site:

Hans van Mierlo, Wat Ik Nog Steeds te Schrijven Droom (2006)

Die over Glenn Helder niet, over de reden is discussie geweest in dit topic.

Die documentaire over Glenn Helder die afgelopen woensdag op NED3 kwam, bleek achteraf twee verschillende docu's te zijn, die allebei een te korte speelduur hebben, om op de site te mogen.

Daarover heb ik afg. woensdag navraag gedaan hier, want ik stond op het punt om hem (of beter gezegd "ze") toe te voegen!

narva77 (crew films)

• 12775 berichten
  • 6565 stemmen

Wie weet of de docu "Women For Sale" (Israël, 2005) al is ingestuurd of toegevoegd??

Komt morgenavond op CANVAS om 23.40 uur.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Aargh!

Iemand van de crew?

Bedankt alvast!

606

• 23884 berichten
  • 12357 stemmen

Wie kan dit vertalen

Life seems perfect for John Brennan until his wife, Lara, is arrested for a gruesome murder she says she didn't commit. Three years into her sentence, John is struggling to hold his family together, raising their son and teaching at college while he pursues every means available to prove her innocence. With the rejection of their final appeal, Lara becomes suicidal and John decides there is only one possible, bearable solution: to break his wife out of prison. Refusing to be deterred by impossible odds or his own inexperience, John devises an elaborate escape plot and plunges into a dangerous and unfamiliar world, ultimately risking everything for the woman he loves.

Leland Palmer

• 23801 berichten
  • 4940 stemmen

Jawaddedadde schreef:

(quote)

Iemand van de crew?

Bedankt alvast!

Kom maar op hoor.

Maar in principe kan zoiets gewoon aan alle crewleden doorgestuurd worden en mag je zelf weten naar wie je het stuurt. Dat maakt niet uit.

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

606 schreef:

Wie kan dit vertalen

Life seems perfect for John Brennan until his wife, Lara, is arrested for a gruesome murder she says she didn't commit. Three years into her sentence, John is struggling to hold his family together, raising their son and teaching at college while he pursues every means available to prove her innocence. With the rejection of their final appeal, Lara becomes suicidal and John decides there is only one possible, bearable solution: to break his wife out of prison. Refusing to be deterred by impossible odds or his own inexperience, John devises an elaborate escape plot and plunges into a dangerous and unfamiliar world, ultimately risking everything for the woman he loves.

Het leven lijkt perfect voor John Brennan. Totdat zijn vrouw Lara opgepakt wordt voor een gruwelijke moord die ze niet heeft gepleegd. Drie jaar later doet John er alles aan om zijn gezin bij elkaar te houden. Hij voedt hun zoon op, geeft les op school en doet er alles aan om haar onschuld te bewijzen. Als ook het laatste beroep wordt afgewezen en Lara suïcidaal wordt besluit John dat er maar één oplossing mogelijk is; hij moet zijn vrouw uit de gevangenis bevrijden. Hij bedenkt een gedetailleerd vluchtplan en stort zich in een gevaarlijke en onbekende wereld. Uiteindelijk alles op het spel zettend voor de liefde van zijn leven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.