- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
bron naar info, Yak?
Journeys with George op IMDb, en de officiële website. Deze docu is een jaartje geleden uitgezonden door de VPRO en was te zien op de voorlaatste editie van IDFA.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
voeg maar toe dan, als je een goede "scenefoto" hebt
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
We streven natuurlijk naar het magische getal van 6000 films!
Binnen twee dagen zullen we dat nu wel bereiken. Over een jaar 10.000 films ?
Tel er nog maar 6000 bij op! 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Kan iemand een plaatje vinden van de volgende film?
"Vingt-cinquième heure, La" (1967) van Henri Veneuil.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Kan iemand een plaatje vinden van de volgende film?
"Vingt-cinquième heure, La" (1967) van Henri Veneuil.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Oh ja,...ik zie het nu, maar ik zocht op de Engelse titel en toen vond ik hem niet. Zo stond hij nl aangegeven op teleteks en in de gids.
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 berichten
- 76922 stemmen
Als je de juiste spelling wilt weten van een film check dan eerst IMDB www.imdb.com[/url]
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ja, ik dacht dus dat de film gewoon "The 25th Hour" heette. Ik wist niet dat het van oorsprong een Franse titel had. En normaal kan je toch zoeken via een alternatieve titel dacht ik?
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Even een huishoudelijke mededeling
Tegenwoordig is het zo dat er gemiddeld 30 films per dag worden toegevoegd. Daarvan kan ik er 10 doorvoeren, 10 kan ik zelf een plaatje bij vinden en 10 moeten naar de foute toevoegingen. Deze verhouding lijkt me niet de bedoeling.
Het zou fijn zijn wanneer mensen af en toe wat meer moeite zouden doen om een plaatje te vinden. Wanneer ik op Google binnen 5 minuten een fatsoenlijk plaatje vindt, terwijl er een beroerde is toegevoegd, vind ik dit nogal flauw.
Ik meld dit even voordat de foute-toevoegingen lijst weer de pan uit rijst. In principe hadden er pak 'm beet na de vernieuwing van MM al minimaal 200 films in de foute toevoegingen lijst kunnen staan, en dan overdrijf ik niet.
Tot zover even mijn korte eenmalige geklaag
.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
We zijn nou eenmaal niet allemaal even handig op de pc... Is dat erg?
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Ik kwam erachter dat sommige plaatjes in Photoshop (200x300 pixels) er scherper uitzagen dan ze in werkelijkheid zijn. Dus eerst ff 'previewen' voor verzenden.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Voordat ik het vergeet:
even een lijstje met locaties waar soms fatsoenlijke plaatjes staan. Misschien kan Jordy ze in de FAQ zetten bij de andere sites.
http://www.dvdplanet.com/main.asp
http://www.inetvideo.com/video/
http://www.dropbears.com/b/broughsbooks/
posters/movie-posters/movie_posters_az.html
(zijn niet allemaal even goed en vereist knip-en plakwerk).
http://www.moviecovers.com/ (Voor Franse films perfect).
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Om maar weer even een oude discussie nieuw leven in te blazen: misschien moeten er toch eens films zonder plaatjes toegevoegd kunnen worden. Er staan nu zoveel films op de site dat van veel (vooral oude) films die er nog niet opstaan moeilijk een goed plaatje te vinden is.
Voorbeeld: Rush It (Youngman, 1976), was laatst op tv, ik heb 'm gekeken, best een leuke film, maar ik kan er echt geen goed plaatje bij vinden. Over 30 uur is hij voor iedereen te zien in de fout-pagina, dus als iemand denkt wel een goed plaatje te kunnen vinden...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Van 1 op de 100.000 films is geen plaatje te vinden. Bovendien, als we daar aan beginnen, krijg je 90% toevoegingen zonder plaatje.
Bevordert alleen maar gemakzucht.
De volledige site is nou eenmaal imdb, en niet MovieMeter. Daar kunnen we hoe dan ook niet aan tippen qua volledigheid.
Rush It ga ik even voor je zoeken Zavo.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Weet iemand een goede bron voor niet-Amerikaanse filmposters? Ik zoek me nu al een tijdlang een aap naar 'El Faro' van Mignogna.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja. Niet handig? Niet toevoegen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Weet iemand een goede bron voor niet-Amerikaanse filmposters? Ik zoek me nu al een tijdlang een aap naar 'El Faro' van Mignogna.
Zie FAQ.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die verwijzing naar "infraview" is wel leuk en aardig, maar ik krijg dat programma niet gedownload (of gestart?). Iemand een tip?
Locutus
-
- 606 berichten
- 5883 stemmen
Krijg je het niet gedownload of niet gestart? Da's wel een verschil... Als je alle bestanden unzipt, kun je de exe file direct runnen dacht ik (of is er ondertussen een echte install gebouwd?).
JayLunar
-
- 748 berichten
- 2961 stemmen
Het programma heet trouwens IrfanView
Misschien dat daar het probleem ligt 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Krijg je het niet gedownload of niet gestart? .
Niet gedownload. En dus ook niet gestart...:)
Ja, ik bedoelde ook Irfanview. Klik het altijd aan via de faq. En dan kan ik het gewoon niet downloaden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Wees nou eens wat concreter!
Klik je door naar locaties en dan bijvoorbeeld een download locatie in Nederland ?
Waar blijf je steken ?!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Downloaden via http://www.download.com is een alternatieve optie. Vind dat een erg prettig site, nooit problemen mee.
Gewoon even zoeken op Irfan en klikken op download now en klaar is guido.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Oke, dankje Kappeuter. Ik bleef inderdaad al steken bij het kiezen van een locatie in NL. Sorry, zal de volgende keer duidelijker zijn.
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
Ja. Niet handig? Niet toevoegen.
nou, nou.... erg kort door de bocht. ik snap de frustratie van kos heel goed, maar stel dat je nu niet handig ben op de p.c. en er zijn films die je graag toegevoegd zou willen zien? (omdat je het goede films vindt of zo).wat moet je dan doen?
of stel je vindt het erg leuk films toe te voegen en je bent net niet handig genoeg plaatjes te vinden bij films waar dat misschien wat moeilijk voor is. bovendien hoe wordt je handig in toevoegen/zoeken van plaatjes als je het pas mag doen als je handig bent?
[overdreven modus] lijkt me nogal wat discriminerend om te zeggen wie niet handig is met de p.c. mag niet toevoegen. [/overdreven modus]
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
wat moet je dan doen?
Hulp vragen in het forum. "de mod fixt het wel" vind ik geen goede instelling
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
heb jij natuurlijk weer gelijk in. (jullie hebben genoeg te doen). hulp vragen lijkt me idd de beste oplossing, maar om nu te zeggen niet handig met p.c. ---> niet toevoegen, vond ik nogal onzinnig. (aangezien ik alleen met tekstverwerkingsprogramma's handig ben en niet met bijv. toevoegen (zie mij aantal toevoegingen)
.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Kan iemand misschien een plaatje vinden bij de film Future War (1997). Mijn 2 pogingen zijn afgekeurd. Veel succes ik denk niet dat het iemand lukt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.