- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Doe je best, het is namelijk zo goed als onmogelijk om een still van deze film te vinden, laat staan Poster.:)
Lui (crew films)
-
- 3495 berichten
- 12169 stemmen
En toch heb ik er één gevonden! Helaas is de kwaliteit te slecht.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11944 berichten
- 5359 stemmen
Al meer bekend over mijn toevoeging van Het Laatste Verlangen?
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14501 stemmen
Al meer bekend over mijn toevoeging van Het Laatste Verlangen?
Staat nog in de wacht. Met dit warme weer duurt het iets langer dan normaal. Een vraagje, kan je een link met het plaatje en info naar mij toesturen, want zonder info kunnen we niets doen!
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
Nou ik heb 3 films uit eind jaren 50 proberen toe te voegen maar daar hou ik het bij. Ik kwam ze niet tegen op MM dus heb ik ze zelf geprobeerd toe te voegen. Vond een hoop werk, vooral posters. Die films zijn niet op dvd te krijgen en originele posters van goede kwaliteit zijn ook niet zo makkelijk te vinden. Deze films komen wel voor bij IMDb maar zonder posters.
Windjammer: The Voyage of the Christian Radich (1958) - imdb.com
Barfly
-
- 1885 berichten
- 1749 stemmen
Ik ben wel blij juist met de kritische blik van de crewleden. Ik vind IMDB maar een rommelige indruk maken en dan ziet MM er een stuk strakker en beter uit. Dat je er moeite voor moet doen zie ik meer als een uitdaging in de wetenschap dat de crew geen half werk accepteert.
Prima.
Na een paar gelukte toevoegingen wordt het ook makkelijker en krijg je al snel in de gaten wat er van een nieuwe toevoeging verwacht wordt.
@ Dick2008: Je kunt bij dit topic ook evt. hulp vragen van anderen als je iets niet kan vinden..
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
Ik vind ook dat IMDb een rommelige indruk geeft. Maar of die poster of afbeelding uit een film nou echt zo belangrijk is als de overige gegevens dan maar correct zijn.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Poster of afbeelding is weldegelijk belangrijk.
Als dat hier wegvalt gaat de kwaliteit van de site drastisch naar beneden. Dan gaat men amper nog moeite doen om naar een fatsoenlijke poster te zoeken.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Mee eens, doch een ietwat wazigere poster, of een zwart randje errond zijn in se niet de ergste tekortkomingen, zeker niet als het om minder bekende films gaat. Soms verdomd moeilijk om een deftig plaatje te vinden hoor.
Maar eerlijk is eerlijk: crew levert wel fantastisch werk hoor, en altijd duidelijke feedback. Zoals hierboven al gezegd, deze site ziet er stùkken beter uit dan IMDb.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14501 stemmen
Nou ik heb 3 films uit eind jaren 50 proberen toe te voegen maar daar hou ik het bij. Ik kwam ze niet tegen op MM dus heb ik ze zelf geprobeerd toe te voegen. Vond een hoop werk, vooral posters. Die films zijn niet op dvd te krijgen en originele posters van goede kwaliteit zijn ook niet zo makkelijk te vinden. Deze films komen wel voor bij IMDb maar zonder posters.
Windjammer: The Voyage of the Christian Radich (1958) - imdb.com
Als je zelf moeite hebt om posters of foto's te vinden van films is het inderdaad handig hier een gil te geven. Er is altijd wel iemand die je wil helpen.
Duitse posters zijn inderdaad erg moeilijk te vinden, maar via TV sites (als TVspielfilm.de) kan je meestal wel een still vinden.
Ik heb even rondgekeken en wat gevonden.
Liebe auf Krummen Beinen

La Paloma

Windjammer

Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
Bedankt Stephan73 voor je hulp. Even goed krijg ik het nog niet voor mekaar. Bij die eerste 2 moet er een link bij staan. En die derde is het formaat niet goed bovendien daar zie ik ook vouwen in. Zoals gezegd ik vind het behoorlijk tijdrovend en daarbij komt dat ik ook niet heel erg goed ben in dit soort zaken. Ik vind het al mooi als ze op MM staan, maar wie ze toevoegt dat maakt me niet uit. Aanvankelijk had ik wel 3 afbeeldingen maar alle 3 toevoegingen zijn afgekeurd.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14501 stemmen
Bedankt Stephan73 voor je hulp. Even goed krijg ik het nog niet voor mekaar. Bij die eerste 2 moet er een link bij staan. En die derde is het formaat niet goed. Zoals gezegd ik vind het behoorlijk tijdrovend en daarbij komt dat ik ook niet heel erg goed ben in dit soort zaken. Ik vind het al mooi als ze op MM staan, maar wie ze toevoegt dat maakt me niet uit. Aanvankelijk had ik wel 3 afbeeldingen maar alle 3 toevoegingen zijn afgekeurd.
Geen idee waar je het over hebt. Als je aangeeft dat de foto's in dit topic staan en dat ik ze heb geplaats, zal je geen problemen hebben met de eerste twee. En hoezo is de derde niet het goede formaat? Hij is 200 x 297 pixels, dus gewoon bruikbaar!
Als deze niet toevoegbaar zouden zijn, had ik deze foto's en poster nooit hier geplaatst. Als crewlid die met de toevoegingen te maken heeft, weet ik (volgens mij) wel of het bruikbaar is of niet.
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
Bij die laatste heb ik geprobeerd die poster in te voegen maar dat ging niet. Ik heb op versturen geklikt en nou is hij weer weg met die poster die ik had gevonden.
Die andere staan nog wel bij foute toevoegingen daar zal ik dan wel verwijzen naar deze topic..
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4922 stemmen
Bij die laatste heb ik geprobeerd die poster in te voegen maar dat ging niet. Ik heb op versturen geklikt en nou is weer weg met die poster die ik had gevonden.
De stills die hier staan, zijn dus gewoon voldoende.
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
Goed dat is dan geregeld. Bedankt voor je reactie.
clockwork72
-
- 2790 berichten
- 1769 stemmen
wat moet er nog toegevoegd worden?
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
http://www.moviemeter.nl/rejections
Alsjeblieft.
Barfly
-
- 1885 berichten
- 1749 stemmen
Wie kan mij helpen aan een poster/still van:
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4922 stemmen
Barfly
-
- 1885 berichten
- 1749 stemmen
Ik heb een probleem met het opslaan van die still. Ik krijg het niet voor elkaar, eigenlijk. Met die still zat ik van de week ook al een tijd te klooien.
Edit: Laat maar, op één of andere manier lukt het met jouw link dus wel. Bedankt.
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4922 stemmen
Oké, mooi.
Als het niet lukt, kan je altijd een screenshot maken en in paint de boel bijknippen, opslaan op bureaublad en vervolgens de goede afmetingen doen. Sommige sites hebben de functie geblokt, dat je geen plaatjes kan opslaan.
Barfly
-
- 1885 berichten
- 1749 stemmen

Toptip voor een computeranalfabeet zoals ik. Die zal ik in de toekomst wel vaker gaan gebruiken, schat ik zo.
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7492 stemmen
Iemand een goede samenvatting voor deze film?
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Plotbeschrijving gevonden hier
Heb het vrij vertaald. Ik heb de film niet gezien (gelukkig!), dus er kunnen fouten in staan.
Op het proces van een zwerver gooit een gekke wetenschapper het op een akkoordje met de jury om hem als proefkonijn te mogen gebruiken in ruil voor zijn vrijheid. Deze procedure lijkt aanvankelijk een succes, maar er is 1 groot neveneffect: de man heeft namelijk een onstilbare eetlust naar menselijk hersenen ontwikkeld. Hij schuimt de straten van de stad af met een zelfgemaakte schroevendraaier op zoek naar de grijze massa van de lokale bewoners.
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4922 stemmen

Toptip voor een computeranalfabeet zoals ik. Die zal ik in de toekomst wel vaker gaan gebruiken, schat ik zo.
Bij een aantal sites doe ik het ook zo.
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7492 stemmen
Plotbeschrijving gevonden hier
Heb het vrij vertaald. Ik heb de film niet gezien (gelukkig!), dus er kunnen fouten in staan.
Op het proces van een zwerver gooit een gekke wetenschapper het op een akkoordje met de jury om hem als proefkonijn te mogen gebruiken in ruil voor zijn vrijheid. Deze procedure lijkt aanvankelijk een succes, maar er is 1 groot neveneffect: de man heeft namelijk een onstilbare eetlust naar menselijk hersenen ontwikkeld. Hij schuimt de straten van de stad af met een zelfgemaakte schroevendraaier op zoek naar de grijze massa van de lokale bewoners.
Bedankt!!
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Bij Dalí:
Commentaar bij afkeuren: Dit lijkt nog steeds meer op een geschiedenisles dan op een goed plot voor de film. Graag de aanzet tot de gebeurtenissen (van de hoofdpersoon) vermelden in het plot. Vertel bijv. wat de hoofdpersoon beleefd en waarom. Dit lijkt meer op een kijk op zijn hele leven.
Ja, dat heb je soms met biopics he? 
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4922 stemmen
Owh jah, PR is ook weer terug... bijna vergeten. Misschien handig dat je de Wiki eens even doorleest. Dan weet je direct ook dat je treurige poging om (zoals vanouds) reacties uit te lokken onnodig is. Ja of... je bemoeit je gewoon met je eigen.
Je zoekt ook echt weer naar dingen hé. Ik bedoel... speur jij nou écht de rejectionlijst door, waarna je vervolgens op een denigrerende manier een crewlid even op zijn plaats probeert te zetten? Terwijl je niet weet waar je het over hebt? Come on...
Jammer hoor. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Je zou ook gewoon even normaal kunnen reageren?
Maar om je 'vraag' te beantwoorden: aangezien ik enkele jaren de Hogeschool voor de Kunsten heb gedaan wekte de film van Dalí mijn interesse, en de reden van afwijzing vond ik erg grappig aangezien het hier een stuk uit het leven van Salvador Dalí betreft. Dus dat de plotbeschijving op een stukje geschiedenisles lijkt... tja, dat heb je soms wel eens met biopics he?
Ik probeer verder helemaal niemand op zijn of haar plaats te zetten en als iemand niet naar de rejectionlijst had gerefereerd dan was ik er nooit achter gekomen dat er zoiets uberhaupt bestond op MovieMeter. Dus nee: ik speur écht niet de rejectionlijst door om één of ander crewlid zonder kennis van kunst(enaars) op zijn plaats te zetten. En wie is hier nu denigrerend bezig, met je verdachtmakingen??
Jammer hoor. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.