- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik zie hem eerlijk gezegd nog niet... 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Sorry, hij gaat van Cry for help naar Girl next door... en daar tussenin zou een F moeten staan. Rustig kijken heeft verder geen zin vrees ik.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
Sorry, hij gaat van Cry for help naar Girl next door... en daar tussenin zou een F moeten staan. Rustig kijken heeft verder geen zin vrees ik.
raar dit, hij staat onder dracula 3 en voor girl next door.
Kappeuter heb je er een verklaring voor, dat alleen ik dowling zie staan, en de rest niet ?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Heel vreemd dit. Er moet ergens een bug zitten, anders kan ik dit niet verklaren.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
is dat plaatje van father dowling wel te bewerken ,Kappeuter ?
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Volgens mijn lijst staan er nog 28 bij nog toe te voegen films.
O ja,Phoenix/Magic Carpet kun je daar van verwijderen. Die is ondertussen al toegevoegd.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
geen bug maar een feature 
alleen roda mag 'm 48 uur verbeteren, dus alleen hij ziet/zag 'm daar staan de eerste 2 dagen na afkeuren
of hij moet er daarna nog steeds niet staan, dan is er iets mis inderdaad
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Kan het zijn dat die 48 uur steeds opnieuw gelden, wanneer een film wordt afgekeurd, als de film opnieuw wordt ingezonden door ander ? Dat zou op zich niet hoeven, wel ?
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
kan iemand een poster vinden voor deze film: http://us.imdb.com/Title?0317226 ?
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
bedankt!
[edit]hmm, ik zie dat er voorlopig een stop is[/edit]
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Op de officiële site vind je genoeg materiaal.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Kan het zijn dat die 48 uur steeds opnieuw gelden, wanneer een film wordt afgekeurd, als de film opnieuw wordt ingezonden door ander ? Dat zou op zich niet hoeven, wel ?
Weet ik eerlijk gezegd niet precies meer, zal straks bij de nieuwe site even zorgen dat dat niet het geval is iig
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen

kan iemand dit plaatje bewerken tot 200x300 ?
mij lukt het helaas niet. 
plaatje hoort bij Matlock: Diary of a Perfect Murder.
cr_ix
-
- 285 berichten
- 0 stemmen
Roda, ik heb hem voor je liggen, maar ik heb geen idee hoe ik hem naar dit forum toe krijg, laat ff wat van je weten. Haha... leve Photoshop 7.0!
Grtz,
Cr_ix
(afbeelding)
kan iemand dit plaatje bewerken tot 200x300 ?
mij lukt het helaas niet. 
plaatje hoort bij Matlock: Diary of a Perfect Murder.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ik heb de film reeds toegevoegd (met perfect plaatje)
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Het boek 'Kruistocht in spijkerbroek' van Thea Beckman gaat verfilmd worden onder de naam 'Crusade in Jeans'. Maar zelf een film toevoegen, dat zie ik mezelf nog niet doen. Velen onder jullie kunnen dat veel beter dan ik.
Ik heb wel een link: www.kasanderfilm.nl/crusadeinjeans/index.htm
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Zou ik mogen voorstellen bij alle films die vanaf nu worden toegevoegd (indien mogelijk) VERPLICHT drie acteurs in te voeren? De mogelijk is er immers, en bovendien bespaard ons dat weer de moeite om er naderhand weer een naam aan toe te voegen ...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Die twee namen toevoegingen stammen nog uit de tijd dat er bij films maximaal 2 acteurs ingevuld konden worden. Volgens mij worden 99 van de 100 toevoegingen nu wel compleet ingevuld.
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Meestal worden er inderdaad drie namen ingevuld, maar misschien zou het nuttig zijn als, indien er een film met slechts twee namen wordt ingediend, er meteen even een derde aan wordt toegevoegd ... kwestie van volledig te zijn 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Volledig zijn is niet echt een streven van MovieMeter toch?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Er zijn aardig wat films waar 2 grote acteurs de hoofdrol spelen, en die verder (bijna) alleen uit bijrollen bestaan. In zo'n geval kies ik altijd voor 2 acteurs.
MFEO
-
- 682 berichten
- 38 stemmen
A.s. donderdag gaat de film "You're a big boy now" (1966) van Francis Ford Coppola draaien in Cinerama. En wel 4x per dag.
Weet iemand waarom deze film zoveel gaat draaien en of het een re-release is? Heb er namelijk zelf niets over gelezen.
En deze film staat zelfs geen eens op Moviemeter. Wanneer kan deze film toegevoegd worden?
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
En wel 4x per dag.
Wuh?
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Tijdje terug was er sprake van dat we tijdelijk geen films konden toevoegen. Kan dat intussen weer of moet ik wachten tot na de verbouwingen?
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 berichten
- 76919 stemmen
nog even wachten, zondag weer
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik hoop niet dat ik het te moeilijk heb gemaakt voor de toevoegers, het gaat allemaal iets anders in z'n werk straks
nou goed we zullen zien 
deze tijd kun je trouwens mooi gebruiken om goede plaatjes te zoeken Henk 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.