- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Ik vond het oude systeem eigenlijk best goed hoor Jordy. Never change a winning formula, tenzij het natuurlijk nog sneller kan dan vroeger 
Ik ben benieuwd.
stinissen (crew films & series)
-
- 23435 berichten
- 76919 stemmen
Ik vond het oude systeem eigenlijk best goed hoor Jordy. Never change a winning formula, tenzij het natuurlijk nog sneller kan dan vroeger 
Ik ben benieuwd.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Is iemand toevallig al bezig met het toevoegen van The Shamrock Conspiracy, dan hoef ik namelijk niet meer het hele internet af te zoeken voor een plaatje?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik ben op zoek naar een hoes van : 'Undercover Angel'. En 'Donna Donna'
Gegevens staan op IMDB.
Hemdale
-
- 2222 berichten
- 8824 stemmen
Ik ben op zoek naar een hoes van : 'Undercover Angel'. En 'Donna Donna'
Gegevens staan op IMDB.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dank! Zal mijn eerste toevoeging gaan worden
.
Nu nog wachten tot zondag en hopen dat niemand mij wil pesten
...
Hemdale
-
- 2222 berichten
- 8824 stemmen
Dank! Zal mijn eerste toevoeging gaan worden
.
Nu nog wachten tot zondag en hopen dat niemand mij wil pesten
...
Geen probleem. De Donna Donna hoes heb ik nog nergens kunnen vinden trouwens.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Kan iemand misschien een plaatje vinden bij de tv film The Shamrock Conspiracy uit 1995?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Hoera, weer iets wat ik niet kan vinden. Een plaatje bij de tv film Twice upon a Time uit 1998.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
En ook eentje van 'Kenny Rogers as The Gambler' graag 
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
kan iemand mij helpen om dit plaatje coorect te krijgen, want ik ben al uren hopeloos bezig om het plaatje goed te maken voor moviemeter.
Melkor
-
- 357 berichten
- 706 stemmen
kan iemand mij helpen om dit plaatje coorect te krijgen, want ik ben al uren hopeloos bezig om het plaatje goed te maken voor moviemeter.
Gewoon met Photoshop bij afbeeldingsgrootte 200x300 invoeren 
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Melkor.... je bent geweldig. Ik zit al een week met dit plaatje te kloten. Het plaatje was elke keer te groot ( te veel kb ).
Melkor 
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Zou je dan ook zo vriendelijk zijn om dit plaatje goed te maken voor Moviemeter? Als je dat doet Melkor.... dan zal ik je niet meer lastigvallen. 
Melkor
-
- 357 berichten
- 706 stemmen
Deze was wel kleiner dan de vorige dus door het te vergroten is het plaatje iets onscherper dan het vorige.
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
heel erg bedankt Melkor. Vanaf nu zal ik je met rust laten. 
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
kan iemand een plaatje vinden voor de duitse film 'lichter' (2003)? bedankt!
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Staat op mijn Comp, Welke poster wil je, de originele Duitse of de Engelstalige. ?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Kan iemand een plaatje vinden voor De Prooi (1985)?
Alvast bedankt!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Check je e-mail...
chrissie
-
- 749 berichten
- 5035 stemmen
Weet iemand een site waar je plaatjes van goede kwaliteit vindt van Columbo-afleveringen? Op VT4 geeft men er al enkele weken verschillende van. Ik probeer ze telkens toe te voegen maar heb problemen met de kwaliteit van de meeste plaatjes.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik zoek een plaatje van "A Brother's Promise: The Dan Jansen Story". Ik wil deze graag toevoegen omdat ik wel weer eens een 0,5 wil geven, want deze is echt heel erg slecht...
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Komt ie:
ik wil niet weer hele discussies oprakelen, maar gewoon weten wat de mod's er van vinden
Animatrix
Er werd gezegd dat een verzameling van korte filmpjes niet mocht, maar zwaarmoedige verhalen...en 11 september?
of is dat weer anders?
Godfather Trilogie
moest er toendertijd af omdat 't een video release was...die regels zijn toch veranderd?
en als laatste...daar komt ie weer 
de documentaire van Band of Brothers (we stand together alone), kan/mag die als afzonderlijke documentaire gezien worden? (zoals the hamster factor bij twelve monkeys)
nogmaals: ik wil geen discussie, gewoon weten: ja of nee 
en als die laatste d'r idd op mag zou ik graag de eer willen hebben um toe te voegen 
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Komt ie:
ik wil niet weer hele discussies oprakelen, maar gewoon weten wat de mod's er van vinden
Animatrix
Er werd gezegd dat een verzameling van korte filmpjes niet mocht, maar zwaarmoedige verhalen
Ik wil me niet in de discussie mengen, maar zwaarmoedige verhalen heb ik in de bioscoop gezien. Tot enige tijd geleden leefde ik ook in de veronderstelling dat het een gewone bioscoopfilm was.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
gelukkig
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Als We Stand Together Alone langer dan 45 minuten duurt mag ie toch op de site?
Hebben we eerder discussie over gehad of making-of's er ook op mochten n.a.v. de toevoeging van die 12 Monkeys docu.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
Mooi is anders...