menu

De Site / Algemeen / koppeling Netflix / MovieMeter

zoeken in:
kappeuter schreef:
Kondoro0614
Wanneer zijn deze aan Netflix toegevoegd, weet je dat toevallig?
Als dat vandaag is zullen we het binnen een dag verwerken.

Edit: Excuses verkeerd gelezen. Deze zijn vandaag toegevoegd. Exacte tijd is mij onbekend!

Is het een idee om een toplijst toe te voegen in het Netflix gedeelte? Bij voorkeur op genre. Ik heb vaak dat ik zin heb om een film in een bepaald genre te kijken maar dan moet je eerst een hele rits meuk door scrollen voordat je wat leuks vindt.

Erg handig die zoekpagina! Kom er nu pas achter dat deze koppeling er is. Mooi werk! Zoeken in netflix zelf vind ik nogal een drama. Dit is veel beter, ook omdat je kan zoeken op films waarop je nog niet hebt gestemd.

Something went wrong with koppelen van de films...

Ipv A Year in Champagne (2014)

Is een tweede keer A Year in Burgundy gekoppeld gisteren. A year in Champagne is het tweede deel.

kappeuter (crew)
centurion81
Bedankt! Ik heb het gefixed.

Edu
Super dat jullie Netflix aan moviemeter hebben toegevoegd!

DieGo schreef:
Is het een idee om een toplijst toe te voegen in het Netflix gedeelte? Bij voorkeur op genre. Ik heb vaak dat ik zin heb om een film in een bepaald genre te kijken maar dan moet je eerst een hele rits meuk door scrollen voordat je wat leuks vindt.
Mee eens met een toplijst. Alleen hoeft het voor mij niet persé met genre (daar heb je inderdaad de zoekfunctie voor).

Je kunt toch zoeken, en dan sorteren op stemgemiddelde?

Denk dat er iets met de koppeling is, maar kan ook komen omdat deze films niet in de lijst nieuwkomers opgenomen waren in Netflix...Gisteren zijn nl.

The Tall Man (2012) en Carrie (2013) toegevoegd in Netflix

Er lijkt inderdaad iets niet meer goed te gaan, zal eens kijken, bedankt

Wat mij opvalt is dat wanneer er films op dag X worden toegevoegd in Netflix, de datum toegevoegd die MM opgeeft altijd dag X-1 is. Op zich niet storend, wel opvallend =)

kappeuter (crew)
Volgens mij klopt dat niet wat je zegt.
Als we een film koppelen is het vaak een film die gisteren is toegevoegd op Netflix. Dan houden we de datum van toevoeging op Netflix aan, niet die van toevoeging / koppeling op MM.

Ik weet om en nabij de 100% zeker dat wat ik zeg klopt, ik kijk ook vaak op de nieuwkomers pagina op Netflix. Vanmorgen zijn 4 films gekoppeld, met de datum van gisteren, terwijl deze pas vanmorgen toegevoegd zijn in Netflix.

Alhoewel de beste manier natuurlijk is om zelf de vinger een dag aan de pols te houden, kan ik het ook zo onderbouwen:

- Alles wat hier op MM wordt toegevoegd, is 1 dag eerder gedateerd t.o.v. de data die op Netflix-Nederland.nl staan: Netflix aanbod in Nederland op een rijtje met dagelijkse updates - netflix-nederland.nl

- Omdat je nu kunt denken dat zij er altijd een dag naast zitten - op hun twitteraccount staat hetzelfde: FlixInfo NL (@FlixInfoNL) | Twitter en daar heeft nog nooit iemand gezegd "hey, die stond er gisteren al op"

- Verder kun je het zien op Facebook, waar je iig kunt zien dat Netflix Nederland er nooit naast zit, bv. aankondiging Under the Influence, vanaf 18/9: https://www.facebook.com/NetflixNederland/photos/pb.450472401727628.-2207520000.1443686616./819264908181707/?type=3&theater

Stond hier dat ie er per 17/9 op stond.

Tot slot, omdat ik me anders op 1 bron baseer, ook www.allflicks.nl heeft overal dag X staan, waar MM dag X-1 heeft.

kappeuter (crew)
centurion81
Dat zijn ook allemaal sites die niet officieel van Netflix zijn en verwerkingstijd van een dag hebben net als MM.
Wij kijken rechtstreeks naar de toevoegingen op Netflix Nederland. Zodra de films daar op staan koppelen we ze en gebruiken exact de datum van toevoeging op Netflix.

kappeuter

Okay, dan staan dingen waarschijnlijk een dag eerder op Netflix dan dat Netflix ZELF in zijn aankondigingen aangeeft en is MM de enige die dit weet =p

centurion81 schreef:
Wat mij opvalt is dat wanneer er films op dag X worden toegevoegd in Netflix, de datum toegevoegd die MM opgeeft altijd dag X-1 is.

Ja klopt. Ik check 's ochtends vroeg / 's nachts wat er allemaal nieuw is, en ga er dan maar van uit dat dat blijkbaar gisteren toegevoegd moet zijn. Dat zal dan niet terecht zijn, moet ik maar even aanpassen.

snoeki
Ik zie nu pas dat netflix in het menu staat, mooie zoekoptie erbij, heerlijk. Was me niet eerder opgevallen, maar wilde ervoor bedanken omdat dit voor mij een heel fijne toevoeging is. Dank voor dit moois!

Deze kan een link krijgen naar Netflix, want hij staat erop:
Sinatra: All or Nothing at All (2015)

kappeuter (crew)
@ chiel
Ok, bij deze!

Les Témoins (2014)

Staat op Netflix als 'Witnesses'.

Backstreet Boys: Show 'em What You're Made Of (2015)

Staat op Netflix sinds vandaag, is niet meegekomen in nieuwe content vanmorgen.

kappeuter (crew)
Op MM wordt 1x per dag 's middags geautomatiseerd naar nieuw Netflix-aanbod gekeken. Dus het kan zijn dat het zodadelijk wel bij onze koppelverzoeken verschijnt.

De gegevens van onze Netflix pagina's worden nu opgehaald bij unogs.com, hier heb ik een en ander voor moeten aanpassen.

Ik hoor graag als er ergens iets kapot is, en ook als blijkt dat de gegevens vanaf nu erg achter lopen of incompleet zijn. Ik heb ingesteld dat elke dag om 18.00 wordt bijgewerkt wat er nieuw op Netflix is.

Jordy schreef:
De gegevens van onze Netflix pagina's worden nu opgehaald bij unogs.com, hier heb ik een en ander voor moeten aanpassen.

Ik hoor graag als er ergens iets kapot is, en ook als blijkt dat de gegevens vanaf nu erg achter lopen of incompleet zijn. Ik heb ingesteld dat elke dag om 18.00 wordt bijgewerkt wat er nieuw op Netflix is.

Gaat toch het een of ander niet goed nu. Kom namelijk steeds meer films tegen die niet meer op Netflix staan, maar waar nog wel een Netflix-tag bij staat.

Bijvoorbeeld:

Annie Hall
Harold and Maude
Neighbors
Play It Again, Sam

Ja er lijken helaas nog wat foutjes te zijn in de koppelingen zoals ze lagen voor we met deze koppeling begonnen. Ik moet even uitzoeken of er een mogelijkheid is om geautomatiseerd voor elke titel te checken of ze wel of niet beschikbaar zijn op Netflix, maar nu hebben andere zaken even prioriteit. Dus tenzij kappeuter zin heeft om dit aan te passen ( ) is het even zoals het is, en zal ik hier later nog eens opnieuw in duiken.

kappeuter (crew)
Bedankt Zelva voor het melden, ik heb bij de door jou genoemde titels de Netflix koppeling weggehaald.
Ik heb nu een aantal 'verwijderalarm' lijsten bekeken en heb een reeks koppelingen weggehaald.
Bovengenoemde titels stonden daar trouwens vreemd genoeg niet tussen.
Mochten er nog meer titels onterecht in het overzicht staan dan hoor ik het graag.
Jordy heeft nu een scriptje geschreven dat alsnog alles doorloopt, maar vanwege een technische beperking zal die klus 3 maanden duren, dus tot die tijd kunnen er nog onterechte koppelingen tussen staan. Hopelijk valt het aantal wat mee.

Eentje waar een Netflix-koppeling ontbreekt:

Ciske de Rat

Die stond er een tijd geleden op, is toen verwijderd, maar al vrij snel weer teruggekomen.

kappeuter (crew)
Zelva

Dankjewel! Ik heb 'm er weer bijgezet.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:44 uur

geplaatst: vandaag om 16:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.