- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- koppeling Netflix / MovieMeter
koppeling Netflix / MovieMeter
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Komt er op termijn ook een Vlaamse netflixlijst ?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Misschien. Niet binnenkort in ieder geval. Het is niet zo makkelijk (voor mij) om geautomatiseerd de Belgische variant uit te lezen.
jacobine_rodijk
-
- 2806 berichten
- 9511 stemmen
Even terzijde, maar kan er nog steeds niet met mijn hoofd omheen dat er mensen zijn die beweren dat ze hun €7,99 p/maand er niet uit kunnen 'halen' als ik naar dat overzicht kijk; en dan staan alle series er nog geeneens tussen. Erg handige toevoeging, overigens.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Een beetje arthouse fans heeft écht niet zoveel keuze. Gisteren alles boven de 3* even gescreened en tot een film of 10 gekomen, veelal erg commerciële dingen om regisseursoeuvres wat verder uit te diepen. Da's toch een redelijk povere oogst die één week later al volledig is opgedroogd als je je enkel met Netflix zou moeten behelpen.
Zo heeft Netflix (NL):
- 19 Japanse films, 5 ongezien, waarvan 3 Pokémon films en één kinderfilm met een hondje.
- China 5 films, allemaal gezien
- Hongkong 4 films, allemaal gezien
- Thailand 1 film, gezien
- Taiwan niks
Leuk voor de liefhebber van Aziatische cinema.
Onslaught
-
- 591 berichten
- 1160 stemmen
Jordy bedankt!
Ik heb hier in verleden een verzoek toe gedaan en ik ben blij om te zien dat je er wat mee hebt willen en kunnen doen
Zo gaat MM weer mee met zijn tijd mee.
Nogmaals bedankt.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Handige toevoeging!
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ik heb geen netflix dus heb ik er niks aan.
Decec
-
- 6741 berichten
- 8581 stemmen
Zeker handig toevoeging.
Ik ben net begonnen met Netflix, het komt door 4K. En ook HD aanwezig.
Maar sommige films hebben veel herhaling.
Maar nu komt veel series. Nu kijk ik voor Daredevil, spannend serie.
@606, makkelijk lid worden, heb je eigen internetverbinding via tv naar pc? Dan kun je wel kijken en abonnee worden. Een maand gratis. Chromecast is ook handig!
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Ik heb geen netflix dus heb ik er niks aan.
Je kunt altijd even proeftijd starten. Mocht je dat niks vinden, stop je er mee
!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik check elke nacht of er nieuwe titels zijn. Het is nog even afwachten hoe vaak de boel in de praktijk bijgewerkt wordt, geen idee of daar regelmaat in zit.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Dus "afgelopen week" is de laatste 7 dagen ... het is niet zo dat je elke zondag die nieuwe films oplaadt en de lijst helemaal vernieuwt?
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Ik check elke nacht of er nieuwe titels zijn. Het is nog even afwachten hoe vaak de boel in de praktijk bijgewerkt wordt, geen idee of daar regelmaat in zit.
Ik gebruik de app upflix en daar krijg ik dagelijks een berichtje van dat er 1 of meerdere films toegevoegd zijn. Dus wordt wel dagelijks ge-update.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dus "afgelopen week" is de laatste 7 dagen ... het is niet zo dat je elke zondag die nieuwe films oplaadt en de lijst helemaal vernieuwt?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik gebruik de app upflix en daar krijg ik dagelijks een berichtje van dat er 1 of meerdere films toegevoegd zijn. Dus wordt wel dagelijks ge-update.
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Mmm, je hebt gelijk. Gisteren is er nog een serie toegevoegd maar die moet je dus niet meetellen inderdaad.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ben natuurlijk wel benieuwd, als je een keer merkt dat we hier iets missen, dan hoor ik het graag
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 berichten
- 76919 stemmen
Waar kun je dan zien welke series erbij zijn gekomen beste jarno1975
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
stinissen met de app upflix. Daar kun je per dag zijn welke films zijn toegevoegd op Netflix.
Maar voor films kun je dat nu dus ook hier op MM zien: http://www.moviemeter.nl/netflix/new/
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 berichten
- 76919 stemmen
stinissen met de app upflix. Daar kun je per dag zijn welke films zijn toegevoegd op Netflix.
Maar voor films kun je dat nu dus ook hier op MM zien: http://www.moviemeter.nl/netflix/new/
Van de films wist ik al ( toch bijna alle al gezien) maar die app ga ik pakken
thxxxxx
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Zo ik kijk even op de Netflix pagina en zie weer een paar toegevoegde films. Erg handig dus! Nogmaals, bedankt Jordy!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja inderdaad, het lijkt tot dusver allemaal te werken 
met dank ook aan de crewleden die elke dag even de nieuw binnengekomen Netflix films koppelen aan onze database
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik zie dat we een paar nieuwe kinderfilms missen. Zal eens kijken waarom ik die gemist heb, en de scripts verbeteren
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 berichten
- 4512 stemmen
Mogen speelfilms/documentaires die op Netflix staan, maar nog niet op MoMe, sowieso worden toegevoegd aan de site? Net zoals films die op iTunes staan?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ik vraag me af of hier een specifieke uitbreiding van de regels voor nodig / gewenst is.
Als een film op Netflix staat, zal 'ie waarschijnlijk ook wel aan onze reguliere distributie-eisen voldoen, maar dat moet dan wel aangetoond worden.
Het lijkt me niet de bedoeling om onze huidige regels automatisch te omzeilen. Want ze kunnen natuurlijk van alles op Netflix zetten.
centurion81
-
- 2066 berichten
- 1986 stemmen
Er lijkt toch iets nog niet helemaal goed/volledig te gaan...
Deze: Rhyme & Reason (1997)
Staat op Netflix Nederland maar heeft in MM geen koppeling naar Netflix / komt niet in het overzicht voor.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Okee bedankt, zal eens kijken hoe dat komt
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Er zijn er net weer twee toegevoegd die ik nog mis in het lijstje:
- The Runaways
- Push
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Wanneer zijn deze aan Netflix toegevoegd, weet je dat toevallig?
Als dat vandaag is zullen we het binnen een dag verwerken.