menu

De Site / Algemeen / banners en donaties / aanpassingen layout

zoeken in:
Het is een ietwat dramatische manier om mensen te vragen geen tips geven over hoe ze de inkomstenbron van deze website kunnen stoppen.

narva77 (crew)
Jordy schreef:
(quote)

top bedankt weer! je bijdrage gaat in de kerstcadeautjes-voor-de-crew pot

Weet niet helemaal of dat de bedoeling was, maargoed, t'is jouw geld...

narva77 (crew)
Zojuist weer gedoneerd voor een add-vrij jaar, blijft handig!

Na meer dan anderhalf jaar lid te zijn van MM en door gebruiksvriendelijke interface van de website en de sympathieke Moderators/Crew, werd het voor mij ook eens tijd voor een Donatie!

Daarom heb ik zojuist een bedrag gedoneerd voor jullie MMpot

narva77 (crew)
Ik heb zojuist gedoneerd voor een nieuw jaar, maar ik heb nog steeds reclames...

Op mijn profiel staat:

"De huidige status van je account: advertenties zijn weer zichtbaar sinds 19 november 2013, 17:51 uur."

Heeft dit te maken met de verwerking van de betaling via de bank, of dat mijn bank zegt dat het een reservering betreft, of is dit een bug?

Heb je via iDeal betaald, of via paypal?

In dat laatste geval kan het (bij bankoverschrijvingen) een paar dagen duren geloof ik. Ik heb in ieder geval nog geen betaling binnen gekregen. Als je zeker weet dat het geld er bij jou wel af is dan gaan we dit uitzoeken natuurlijk.

narva77 (crew)
Jordy schreef:
Heb je via iDeal betaald, of via paypal?

In dat laatste geval kan het (bij bankoverschrijvingen) een paar dagen duren geloof ik. Ik heb in ieder geval nog geen betaling binnen gekregen. Als je zeker weet dat het geld er bij jou wel af is dan gaan we dit uitzoeken natuurlijk.
Via IDeal, via de ING-bank.

Ik heb inmiddels geen banners meer. Op mijn profiel staat nu:

"De huidige status van je account: advertenties zijn onzichtbaar tot 23 november 2014, 20:06 uur."

Heb jij al het geld binnen nu?

Ja dan is het allemaal geregeld zo, bedankt weer!

Bewust heb ik nog even 1 maandje gewacht met een donatie voor "dit" jaar m.b.t het nieuwe design. Als dank aan de Moderators (met name kappeuter (voor het testen e.d.) , Crew en Admin, maak ik nu weer even een donatie over.

edit: Done

(De huidige status van je account: advertenties zijn onzichtbaar tot 3 januari 2015, 21:00 uur.)

Aansluitend op de discussie in het andere topic, over het plaatsen van recensies op Bol.com: Is het mogelijk om een vrijwillige donatie te doen? Aangezien ik vaker op moviemeter zit, dan dat ik mijn ouders bezoek in de week, mag daar best wat tegenover staan.

SergioMalick schreef:
Aansluitend op de discussie in het andere topic, over het plaatsen van recensies op Bol.com: Is het mogelijk om een vrijwillige donatie te doen? Aangezien ik vaker op moviemeter zit, dan dat ik mijn ouders bezoek in de week, mag daar best wat tegenover staan.

Ik krijg alleen geld van mijn ouders hoor. Verwend pokkekind dat ik ben.

Donkerwoud schreef:
(quote)

Ik krijg alleen geld van mijn ouders hoor. Verwend pokkekind dat ik ben.

Je haalt de woorden uit mijn mond. Al denk ik dat mijn ouders blij zullen zijn met de tijd die ik in Moviemeter steek ipv allerlei slechte gewoontes.

Overigens was het een grapje, hij was leuk toen ik hem schreef (maar bij herziening niet meer zo) Zou me niet verbazen als ik tegenwoordig meer voor mijn ouders betaal dan omgekeerd. in ieder geval evenredig.

Doem-scenario: voorbeeld stilgevallen filmforum: http://www.cinemavanti.nl/

Dogie_Hogan schreef:
Doem-scenario: voorbeeld stilgevallen filmforum: http://www.cinemavanti.nl/

Dat is vrij logisch met zo weinig leden: Total members 289

Gast
geplaatst: vandaag om 01:29 uur

geplaatst: vandaag om 01:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.