ad

Drama | 144 minuten

Genre: Drama

Alternatieve titels: If You Were Me 5 / 시선 너머

Oorsprong: Zuid-Korea

Geregisseerd door: Ji-young Boo, Kang Yi-kwan, Dae-seung Kim, Shin Dong-il en Sung-hyun Yoon

Met onder meer: Park Jung-wook, Seo Ok-byeol en Park Mi-hyeon

IMDb beoordeling: 7,2 (8)

Oorspronkelijke taal: Koreaans

Over Si-seon Neo-meo

Vijf verhalen die een nauwe blik werpen op de gewelddadige aard verborgen achter onze ogen. Een Zuid-Koreaanse jongen is verliefd op een Noord-Koreaans meisje en wordt daarvoor uitgelachen. Het beroerd leven van Nima, een illegale vreemdelinge uit Mongolië die klusjes doet in een motel in Korea. Een werknemer Bong-ju die zijn collega, een illegale vreemdeling uit de Filipijnen, haat. Een vrouwelijke ontwerpster klaagt haar baas aan voor seksueel misbruik en een echtgenoot van een patiënt die zijn portefeuille verliest in het ziekenhuis en hem de toegang naar de beelden van de beveiligingscamera wordt geweigerd.