The Three Dogateers (2014)

Alternatieve titels: De Drie Dogatiers | De Drie Dogadiers

Familie

geregisseerd door Jesse Baget
met Dean Cain, Richard Riehle en Bill Oberst Jr.

Wanneer hun baasje de dag voor Kerstmis plotseling op zakenreis moet, blijven de hondjes Arfamis, Barkos en Wagos alleen achter om de kerstcadeautjes te bewaken. Maar dan wordt er ingebroken en nemen de dieven alle cadeautjes mee en stelen zelfs de kerstboom. Dat laten de 'Drie Dogadiers' niet op zich zitten. Ze zetten de achtervolging in. Zal het ze lukken om alle cadeautjes op tijd weer thuis te krijgen? En hoe blijven ze uit handen van de hondenvanger? Met hulp van de kerstman beleven Arfamis, Barkos en Wagos hun grootste avontuur ooit.

avatar van Kondoro0614
The Three Dogateers Weet even niet wat ik er van moet vinden...........

avatar van Mr. Chiel
Vreselijk! Na 10 minuten afgezet. De humor is gewoon NIET leuk en die monden zien er ook echt NIET uit. Rommel!

avatar van pampie
Mr. Chiel schreef:

Helemaal mee eens. Voor kinderen misschien nog wel leuk maar erg is het wel ja.

avatar van Marvinleeaday
Verwachtte er niet veel van maar was af en toe wel lollig.

avatar van Phantasm
Niet echt goed en niet echt slecht, had er toch wel ietsje meer van verwacht.