3 Day Test (2012)

Alternatieve titels: 3 Day Christmas | Home & Alone for Christmas

Komedie / Familie

geregisseerd door Corbin Bernsen
met Megyn Price, George Newbern en Corbin Bernsen

Martin Taylor heeft het contact met zijn familie verloren, hij heeft geen idee wat zijn kinderen uitspoken en iedereen leeft langs elkaar af. Martin verrast zijn familie door ze in hun eigen huis op te sluiten zonder stroom, stromend water en verwarming en vooral geen contact met de buitenwereld. Dit thuis-blijf weekend is niet bepaald wat de familie in gedachten had maar ze besluiten om het spel mee te spelen, vooral om hun vader Martin een plezier te doen.

avatar van Marvinleeaday
Ik heb me prima vermaakt met deze film. Er zaten genoeg lachmomenten in, hoewel je niet van de bank afrol van het lachen.