Lafangey Parindey (2010)

India
Drama / Romantiek

geregisseerd door Pradeep Sarkar
met Neil Nitin Mukesh, Deepika Padukone en Juhi Chawla

Pinky Palkar (Deepika Padukone) is een aspirant rolschaatster die haar dromen probeert waar te maken via een tv-show. Haar dromen vallen aan diggelen als ze door een auto-ongeluk met Nandu (Neil Nitin Mukesh), een vechter die zijn tegenstanders in de ring geblinddoekt in elkaar slaat, blind raakt. Ondanks haar handicap is Pinky vastbesloten deel te nemen aan de rolschaatscompetitie. Vol berouw traint Nandu haar om met haar blindheid om te gaan. In ruil leert ze hem rolschaatsen en wordt Nandu haar partner voor de rolschaatscompetitie.