Prostaya Smert (1985)

1 stem

Sovjet-Unie

geregisseerd door Aleksandr Kaydanovskiy
met Valeri Priyomykhov, Alisa Freyndlikh en Vytautas Paukste

Een man wordt ziek en leert dat de wereld zoals hij die waarneemt, onverschillig is voor zijn pijn en lijden. Onverwacht, met de dood nabij, ervaart hij een gevoel van opluchting en rust.

avatar van McSavah
Damn, deze had ik een paar dagen geleden ook toegevoegd, voor nop dus. Verfilming van Smert Ivana Iljitsja - Lev Tolstoj (1886) - BoekMeter.nl. Best aardig gefilmd en een (zeer) fraai einde, maar het deed me allemaal niet zoveel. Deze materie had best beter en wat uitgebreider uitgewerkt kunnen worden denk ik.

avatar van Lord Flashheart
McSavah schreef:
Damn, deze had ik een paar dagen geleden ook toegevoegd
*klik* Was op verzoek van beavis trouwens.

avatar van McSavah
Dan was je inderdaad eerder. In het vervolg even in dat topic kijken. Dacht dat je tijdens het toevoegen gemeld kreeg als de betreffende film al in de wachtrij stond, maar dat is dan zeker alleen als de film al op de site staat. Wel goed dat je zoveel Russische films toevoegt