Menú Degustació (2013)

1 stem

Spanje

geregisseerd door Roger Gual
met Stephen Rea, Fionnula Flanagan en Claudia Bassols

Een jaar geleden hebben Marc en Rachel een reservering gemaakt in het wereldberoemde restaurant Chakula aan de Catalaanse kust. Op de grote dag zijn ze echter al maanden gescheiden en wonen ze in verschillende landen. Als ze ontdekken dat Chakula voorgoed zijn deuren zal sluiten besluiten ze beiden toch te gaan, net als een excentrieke Ierse weduwe, een eenzame man van mysterieuze afkomst, Rachels nieuwe verloofde en twee Japanse zakenlieden.