Dhadkan (2000)

India
Drama / Romantiek

geregisseerd door Dharmesh Darshan
met Akshay Kumar, Shilpa Shetty en Sunil Shetty

Anjali is de knappe dochter van welgestelde ouders. Zij is verliefd op de straatarme Dev en wil met hem trouwen. Anjali's familie dwingt haar echter te trouwen met de rijke Ram, die helemaal gedomineerd wordt door zijn liefdeloze stiefmoeder. Anjali komt er al snel achter dat Ram bij zijn familie op weinig respect mag rekenen. Dat laat haar verder koud, want ze houdt toch niet van hem en kan Dev maar niet vergeten. Ram blijft echter zijn best doen om het Anjali naar de zin te maken.

De fraaie opnamen en mooie decors kunnen niet verhullen dat het hier om een tegenvallende Bollywoodfilm gaat, met een dun verhaaltje, dat niet alleen alledaags, maar ook veel te braaf en stichtelijk is. Jammer bovendien dat de beeldschone Shilpa Shetty nogal "mishandeld" is door de make-up afdeling.
Middelmatig.