SAGA - Curse of the Shadow (2013)

Alternatieve titels: Dragon Lore: Curse of the Shadow | Rise of the Shadow Warrior

Actie / Fantasy

geregisseerd door John Lyde
met Danielle Chuchran, Richard McWilliams en Paul D. Hunt

De meedogenloze premiejaagster Nemyt schiet de draak neer die bereden wordt door de voortvluchtige Ork Fangtor Bloodmoon. Wanneer Fangtor weigert om zich rustig over te geven, moet de premiejaagster strijden voor haar eigen leven tegen de gevaarlijke schurk, en komt weg met meer dan alleen zijn hoofd.

avatar van Noodless
Neen, alles in deze fantasiefilm werkt niet zoals het moet.
De actiescènes stellen niet veel voor, het avontuur is gewoon niet vermakelijk genoeg en de wezens zien er niet uit. Saai ! 2/10

avatar van joolstein
Heerlijk B-film!! Wat houterige zwaardscene's maar vind over geheel het goed om aan te zien! Duidelijk dat er minder geld was! Als er dan toch nog zo'n film wordt gemaakt vind ik dat wel erg knap. De orc's lijken zo weg gelopen uit lotr.

avatar van barcam
Vermakelijke B-film. Duidelijk gemaakt met zeer klein budget maar gemaakt met veel enthousiasme. Fantasy gegeven met orc's, dwergen, draken en een mooi vrouwelijke elf en prachtige locaties is best genietbaar.

Valt wat tegen. Zoals eerder vermeld duidelijk een low budget movie. Wel een mooie vrouwelijke elf