Hemmeligheden (2012)

Alternatieve titels: The Secret | Het Geheim

Denemarken

geregisseerd door Morten Køhlert
met August Igor Svideniouk Egholm, Marta Holm Peschcke-Køedt en Nanna Koppel

Op een stormachtige ochtend treffen de elfjarige Plet en zijn twee oudere halfzussen hun moeder dood aan op de keukenvloer. Plet wil niet bij zijn vader gaan wonen en de zussen zijn bang in een weeshuis terecht te komen. Het hechte drietal beslist daarom de situatie geheim te houden.

Ben een fan van Deense series en films.
Maar deze behoort niet tot het lijstje van favorieten.
Er wordt goed in geacteerd, dat wel, maar vond het verhaal maar saai.
Het leek me ook eerder een jeugdfilm dan een puur drama.