Guilty Movie (2012)

Nederland

geregisseerd door Thijs Römer, Michel Sluysmans, Michiel ten Horn, Arne Toonen en Johan Timmers
met Sol Vinken, Alex Hendrikxs en Jet Gardner

Peer en Simon zijn gezworen kameraden. Als een ode aan hun vriendschap besluiten ze een film te maken over hun leven. Dit onschuldige plan krijgt een lugubere wending als Simon door een auto-ongeluk om het leven komt en de labiele Peer er alleen voor komt te staan. Peer besluit de film van hun leven in zijn eentje af te maken.

avatar van filmfan1967
Complete film staat op Youtube:
Guilty Movie

avatar van chiel
Is dit een tv-film?

Nee, gemaakt door BarnFilms, primair voor vertoning op het web (al zal ie ongetwijfeld ook ooit op RTL te zien zijn).

Indiana007
Zeer intrigerende film met 1 van de bad guys uit Penoza 4.
Wat een creep.
Goed geacteerd en een mooi einde.
Dikke 4 * voor dit Nederlands fabrikaat.