Hôtel Normandy (2013)

1 stem

Frankrijk

geregisseerd door Charles Nemes
met Eric Elmosnino, Héléna Noguerra en Ary Abittan

Alice is veertig jaar, dynamisch, mooi en verzot op hedendaagse kunst. Ze werkt in een Parijse bank met haar twee beste vriendinnen, Penelope en Isabelle. Alice zou helemaal geslaagd zijn in haar leven indien haar man niet was heen gegaan. Een paar jaar geleden had hij een dom ongeluk met zijn motorfiets, waardoor ze nu alleen en radeloos is. Penelope en Isabelle zijn ervan overtuigd dat het tijd is voor Alice om de bladzijde om te slaan en een nieuw leven beginnen. Dat kan volgens hen in Hôtel Normandie, een droompaleis waar het voor haar moeilijk zou zijn een mooie wending van haar lot te weigeren.