The Christmas Box (1995)

geregisseerd door Marcus Cole
met Richard Thomas, Maureen O'Hara en Annette O'Toole

Een familie besluit de rijke weduwe Mary te helpen tijdens de kerstdagen. Richard, de jonge vader van het gezinnetje, heeft zijn eigen zaak en werkt enorm hard. Langzaam maar zeker raakt hij overwerkt en hij reageert dit af op zijn vrouw Keri en Mary. Na een aantal dromen ziet hij in dat zijn familie en de weduwe elkaar niet bij toeval ontmoet hebben.

avatar van Pete_033
Twee bekende gezichten uit de film IT

avatar van Brix
Tussen al de kerstfilm bagger die de voorbije dagen op TV te zien was steekt deze gunstig af.
Zoet, maar niet tandglazuur-aantastend.
Maureen O'Hara schittert hierin.
Deze film mag voor mij ieder kerst weer langskomen.

avatar van daphne737
Echt gewoon de ergste baggerfilm ooit, je zit heel de tijd te wachten op 'iets', een draaiing in de film ofzo, gewoon iets dat het wel interresant om naar te kijken maakt. Ik heb hem wel helemaal uitgekeken omdat je er iets van verwacht als die man telkens die rare dromen heeft..... Echt heel erg verspilde tijd.

0.5* omdat je simpelweg niks lagers mag geven

avatar van b00ts
Ik vind die John Boy Walton sowieso al drie keer niks..... Valt niet mee om dan zoiets uit te kijken.

avatar van Decec
Een mooie drama film...
Gezellige kerstsfeer...
Prima verhaal...
Prima acteerwerk...
Bekende acteur Richard Thomas en ook
bekende actrice Annette O'Toole...
Geen breedbeeld, alleen 4:3...
Prima aanrader...

Een van de betere kerstfilms een echte aanrader.