Northwest Outpost (1947)

Alternatieve titel: End of the Rainbow

Western / Muziek

geregisseerd door Allan Dwan
met Nelson Eddy, Ilona Massey en Joseph Schildkraut

In de jaren 1830 verwelkomen prins Nickolai Balin en zijn vrouw prinses Tanya in hun huis in Fort Ross (een Russische kolonie in de buurt van de Russian River in Californië), de jonge Natalie Alanova, die net is aangekomen uit Rusland. Hoewel Natalie beweert dat ze is gekomen vanwege haar gezondheid, vermoedt Tanya een andere reden. Die avond horen Natalie en haar meid Olga een groep veroordeelden zingen. Beiden speuren angstig deze groep af om vast te stellen of Natalie’s echtgenoot graaf Igor Savin, waarmee ze om politieke redenen moest trouwen, er tussen zit.