Gold in the Streets (1997)

Verenigd Koninkrijk / Ierland

geregisseerd door Elizabeth Gill
met Karl Geary, James Belushi en Ian Hart

Liam verhuist vanuit Ierland naar de Verenigde Staten, waar hij zich vestigt in de Bronx. Hij woont samen met andere illegale immigranten, die bang zijn het land te worden uitgezet en niet zeker zijn van hun positie in hun nieuwe leven, en zijn neef Des. Hij gaat werken in een kleine bar van de Italiaanse eigenaar Mario.

Alleraardigst drama over Ierse Migranten die hun start in het zo beloofde land willen maken. James Belushi komt maar een paar keer in beeld maar dat hebben ze waarschijnlijk gedaan om de film te promoten .