Hi'ya, Chum (1943)

Alternatieve titels: Strait-Jacket | Everything Happens to Us

Komedie / Muziek

geregisseerd door Harold Young
met Al Ritz, Jimmy Ritz en Harry Ritz

Wanneer hun show eindigt in Joplin, besluiten de drie gebroeders Madcap van de act ‘The Merry Madcaps’, door het hele land te reizen naar Californië om roem en fortuin te zoeken. Ze worden echter door autopech gedwongen te stoppen in de bloeiende stad Mercurius, wat voorheen de spookstad Rustler’s Gulch was. De drie Madcap-broers gaan naar het Brewster Club restaurant waar door hun klachten over het eten de enige kok in de stad, Jerry Macintosh, gedwongen wordt om te stoppen. Het trio wordt vervolgens door de chemicus Tommy Craig en zijn hongerige arbeiders uit de lokale Brewster Chemical Works gedwongen de plaats in te nemen van Macintosh.