Prick och Fläck på Pricken (2011)

Alternatieve titels: Stip & Vlek | Spot and Splodge on the Spot

Zweden
Animatie / Familie

geregisseerd door Lotta Geffenblad en Uzi Geffenblad

Twee dartele vriendjes met de toepasselijke namen Stip en Vlek, buitelen van het ene avontuur in het volgende. Ze spelen in de sneeuw, gaan naar de tandarts, verdwijnen achter het behang, kliederen met verf, hebben een picknick en bestuderen insecten, spelen piraat en ontdekken een machtig mooie sterrenhemel.

Vanaf 24 januari in de bioscoop onder de Nederlandse titel Stip & Vlek (Twin Film).