Shadows of Sing Sing (1933)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Phil Rosen
met Mary Brian, Bruce Cabot en Grant Mitchell

Nadat de studenten Bob Martel en Muriel Ross verliefd op elkaar zijn geworden, onthult Muriel dat haar echte achternaam Rossi is en dat zij de zuster is van de beruchte gangster Al Rossi. Deze openbaring schrikt Bob echter niet af, maar choqueert wel zijn vader Joe Martel. Joe is een vooraanstaande politierechercheur die werkt bij de fotografische identificatieafdeling. Al Rossi is ook woedend over deze romance, maar ondanks de bezwaren van hun families besluiten Bob en Muriel toch te trouwen. Hun poging om vervolgens samen te vertrekken worden echter verhinderd door Al Rossi wanneer hij daar weet van krijgt.