Hello, Everybody! (1933)

Muziek

geregisseerd door William A. Seiter
met Kate Smith, Randolph Scott en Sally Blane

De boerderij van de familie Smith wordt bedreigd door Mr. Blair van de General Power and Water Company. Hij probeert de boeren in Walasco County te dwingen hun waterrechten aan hem te verkopen. Hunt Blake, een gezant van dit energiebedrijf, wordt al snel verliefd op Lily Smith wanneer hij haar zus Kate probeert te overtuigen samen te werken met Blair. Nadat Hunt Lily een huwelijksaanzoek heeft gedaan, zegt hij zijn baan op bij het energiebedrijf. Maar wanneer Hunt en Lily willen verhuizen naar San Francisco probeert Jed, die jarenlang op de boerderij van de familie Smith heeft gewerkt, beiden te overtuigen te blijven en Kate te helpen met haar strijd tegen het energiebedrijf.