Lady, Let's Dance (1944)

Muziek / Romantiek

geregisseerd door Frank Woodruff
met Belita, James Ellison en Walter Catlett

De rumbadansers Manuelo en Dolores, de belangrijkste attractie in het Indian Springs Hotel, worden gedwongen om te stoppen omdat Dolores zwanger is. De promotor Jerry Gibson belooft aan Snodgrass, de manager van het hotel, dat hij een nieuwe danseres zal vinden voor de show, die over twee dagen gepland staat. Nadat Manuelo en de oude mede-eigenaar van het hotel Timber Applegate ontdekken dat Belita, één van de serveersters, voor de oorlog een bekende danseres was in Europa, zijn ze van plan haar in dienst te nemen.