Times Square Lady (1935)

Misdaad / Drama

geregisseerd door George B. Seitz
met Robert Taylor, Virginia Bruce en Pinky Tomlin

Wanneer de 22-jarige Toni Bradley uit Iowia een aantal bedrijven van haar overleden vader en Broadway promotor King Bradley erft, realiseert ze zich al snel dat ze opgezadeld zit met onder andere een nachtclub in New York, een hockey team en een hondenracebaan. Bij haar aankomst in New York bezoekt Toni haar nieuwe uitgaansgelegenheid Casa Nova Cafe dat beheerd wordt door de attractieve Steve Gordon. Daar ontmoet ze ook de zanger Pinky 'Pink' Tomlin uit Durant, Oklahoma, en ze huurt hem in om te zingen in haar nachtclub. Adam J. Fielding, een corrupte advocaat en executeur van de nalatenschap van haar vader, beschouwt Toni echter als een naïef meisje van het platteland en hij probeert haar van haar erfenissen te ontdoen.

avatar van Dutchfan
Een beetje rommelige film over een erfgename (Virginia Bruce) die opgelicht dreigt te worden door onderwereld-figuren.

Een beetje vreemde mengeling van gangster/komedie/musical.

Hoogtepunt voor het 1935 publiek was het liedje van Pinky Tomlin "The object of my affections " wat een enorme hit werd.