Chandni (1989)

Alternatieve titels: Moonlight | Yash Chopra's Chandni | Yash Chopra's Moonlight

India
Romantiek / Muziek

geregisseerd door Yash Chopra
met Vinod Khanna, Rishi Kapoor en Sridevi

Als Rohit en Chandni elkaar voor het eerst ontmoeten is het liefde op het eerste gezicht. De twee lijken voorbestemd voor elkaar en verloven zich tegen de wil van hun ouders. Helaas slaat het noodlot toe en krijgt Rohit een ongeval waardoor hij vanaf zijn middel verlamd raakt. Hij wil Chandni niet voor de rest van zijn leven tot last zijn en vraagt haar om hem te verlaten en verder te gaan met haar leven. Chandni haar hart breekt, maar ze stemt in met zijn wens. In een andere stad loopt ze Lalit tegen het lijf.