Weil Ich Schöner Bin (2012)

1 stem

Duitsland

geregisseerd door Frieder Schlaich
met Mariangel Böhnke, Angeles Aparicio en Mira Aring

De 13-jarige Columbiaanse Charo woont met haar moeder in Berlijn, is geïnteresseerd in jongens en is zeer populair op haar school. Op zich niets ongewoons, was er niet het feit dat zij illegaal in Berlijn leeft. Zij onthult haar geheim zelfs niet aan Laura, haar beste vriendin. Wanneer haar moeder wordt aangehouden door de politie, dreigt hun hele bestaan in te storten. De enige hoop voor Charo is Laura. Samen vechten ze om Charo in Duitsland te laten blijven.

WEIL ICH SCHÖNER BIN [Teaser]
YouTube - WEIL ICH SCHÖNER BIN [Teaser]

Er zijn inmiddels al talloze films over dit item gemaakt, maar deze keek wel lekker weg! Veel buitenbeelden van Berlijn ook!