The Love Racket (1929)

Alternatieve titel: Such Things Happen

Misdaad / Drama

geregisseerd door William A. Seiter
met Dorothy Mackaill, Sidney Blackmer en Edmund Burns

Betty Brown is een decorateur. Ze houdt van George Wayne en gaat met hem mee naar een berghut op voorwaarde dat hij in de toekomst met haar gaat trouwen, maar al snel verlaat hij haar. Betty gaat naar Europa om de affaire met George te vergeten en ze ontmoet Fred Masters. Fred wordt verliefd op haar, maar ze weigert met hem te trouwen omwille van haar verleden. Maar als Freds getrouwde zus haar overtuigt dat ze dom is als ze niet met hem trouwt wordt Betty alsnog zijn vrouw. Later worden Betty en Fred als jurylid ingezworen bij een rechtszaak tegen een jonge vrouw die beschuldigd wordt van de moord op haar minnaar. Hij had haar verlaten nadat hij een kind bij haar verwekt had. Betty is verbaasd om te beseffen dat George Wayne deze man was en zit meteen met een dilemma: mogen haar ervaringen met George haar keuze tussen schuldig of onschuldig beïnvloeden?