Vai alla Grande (1983)

Alternatieve titel: Ciao Kids

Italië

geregisseerd door Salvatore Samperi
met Paolo Baroni, Angelo Cannavacciolo en Diego Cappuccio

Rimini, net na de zomer. Drie jongemannen brengen hun tijd door met het maken van vulgaire grappen. Op een dag ontdekken ze een prachtig jacht waar een aardig meisje vanaf stapt en hebben ze een manier gevonden om aan hun verveling te ontsnappen: ze houden een zeilwedstrijd met de eigenaar, terwijl de stillere en sympathiekste van het stel het aanlegt met het meisje. Ze blijkt een Duitse prostituee te zijn die op de vlucht is voor haar souteneur en als verstekelinge meevaart, maar de aardige flierefluiter wordt verliefd op haar.