Sisters & Brothers (2011)

Alternatieve titel: Sisters and Brothers

Canada

geregisseerd door Carl Bessai
met Cory Monteith, Dustin Milligan en Amanda Crew

Het verhaal van de vaak unieke en hilarische band tussen broers en zussen in vier verschillende omgevingen. Rory heeft altijd beroemd willen worden en is niet blij als haar broer haar hierin verslaat. Sarah is geschokt als ze ontdekt dat ze een Indiase halfzus heeft, het gevolg van een losbandig jaar van haar moeder in een sekte. Nikki en Maggie gaan op reis met een loser die hun verzoeningsproces er niet makkelijker op maakt. Louise probeert er achter te komen of haar broer geestelijk ziek, of gewoon een eikel is. Maar het vinden van deze antwoorden is nooit makkelijk wanneer het om familie gaat...

avatar van morpheus2000
Pffff,
Vervelende film, die onwijs saai is vanwege het oeverloos gelul onderling tussen de broertjes en zusjes of wat voor relatie ze ook hebben met elkaar.