The Girl in the Picture (1957)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Drama

geregisseerd door Don Chaffey
met Donald Houston, Patrick Holt en Junia Crawford

George Keefes broer werd vier jaar geleden om het leven gebracht en de moordenaar is nog steeds op vrij voeten. Bladerend door de Evening Echo, een tijdschrift, stelt George vast dat iemand iets heeft gefotografeerd dat zijn aandacht trekt. Eén van de foto's heeft namelijk genoeg details om te suggereren dat die werd genomen op de dag dat zijn broer stierf. George bestudeert nauwgezet de foto. Er is een meisje aan het zwaaien naar iemand in een auto en hij kan nog net de nummerplaat ontcijferen. George is verbijsterd. Het is van de gestolen auto die vernield werd aangetroffen op de plaats van de moord op zijn broer.