Hold Everything (1930)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Roy Del Ruth
met Joe E. Brown, Winnie Lightner en Georges Carpentier

Gink Schiner is een derderangs bokser die zich op hetzelfde trainingskamp bevindt als Georges La Verne, een mededinger voor het zwaargewicht bokskampioenschap. Hoewel hij zich moet concentreren en al zijn energie moet benutten voor de komende wedstrijd, wordt Georges steeds afgeleid door de welgestelde Norine Lloyd. Norine heeft een uitgesproken interesse in hem, maar dat is niet wederzijds. Georges voorkeur gaat uit naar zijn jeugdvriendin en vertrouwelinge Sue Burke. Ook Gink heeft problemen met vrouwen. Zijn avances naar zijn voormalige vriendin Toots Breen worden maar niet beantwoord.