• 8.297.256 stemmen

Documentaire | 106 minuten

Genre: Documentaire

Oorsprong: Duitsland

Geregisseerd door: Philip Scheffner

IMDb beoordeling: 7,0 (59)

Oorspronkelijke taal: Duits

Plot Revision

Twee mensen liggen dood met schotwonden in een tarweveld in Nadrensee, in de Duitse deelstaat Mecklenburg-Vorpommern, net aan de Poolse grens. De misdaad vond plaats op 29 juni 1992. De slachtoffers zijn twee Roma en zijn de Roemeense burgers Grigore Velcu en Eudache Calderar. De daders zijn drie jagers die beweren dat het ging om een jachtongeval. De omstandigheden die leidden tot de dood van de twee konden tot op heden nog niet opgelost worden. Twintig jaar later voert filmmaker Philip Scheffner het onderzoek dat nooit heeft plaatsgevonden. Hij gaat op zoek naar familie van de slachtoffers in Roemenië en luistert naar hun verklaringen die ze tot op heden nog niet konden afleggen.

avatar van Darbie

Darbie

Ik denk dat dit het meest slechte is wat ik de afgelopen tien jaar op mijn televisiescherm heb gezien.