Eleven P.M. (1928)

Drama / Thriller

geregisseerd door Richard Maurice
met Sammie Fields, Eugene Williams en Orine Johnson

De jonge Afro-Amerikaanse atleet en schrijver Louis Perry overhandigt Harry Brown, de redacteur van een religieuze krant, een onvolledig manuscript waaraan hij schrijft. Perry vertelt Brown dat hij van mening is, dat met denken het mogelijk is voor mensen om hun toevlucht te nemen tot een lagere vorm van dierlijk bestaan. Hoewel hij sceptisch is, vraagt Brown aan Perry om het verhaal die avond af te maken en wel voor elf uur, omdat het daarna na de drukker moet. Wanneer Roy Stewart, een bokspromotor, verneemt dat één van zijn boksers, die om middernacht zou vechten, zijn duim gebroken heeft, neemt hij contact op met Perry. Perry moet hem vervangen en hij wil hem om elf uur 's avonds ophalen.