Copposites (2012)

Zuid-Afrika

geregisseerd door Oliver Rodger
met Rob van Vuuren, Sivuyile Ngesi en Casey B. Dolan

Sharky Majola is een ex-gevangene die gedwongen is om een laatste klus uit te voeren: het stelen van een uiterst geheime formule waarmee DNA veranderd kan worden. De enige die in de weg staat is Jan Venter, een voormalig politieagent die nu werkt als bewaker. Als Venter Sharky betrapt tijdens de inbraak worden ze beide blootgesteld aan de mysterieuze formule, die er voor zorgt dat ze in elkaars lichaam terecht komen. De 'zwarte' Venter en 'blanke' Sharky zullen nu hun geschillen opzij moeten leggen om de laatste flacon van de formule te achterhalen.