The Secret Village (2013)

Alternatieve titel: Salem Witch Hunters

Mystery / Thriller

geregisseerd door Swamy M. Kandan
met Jonathan Bennet, Ali Faulkner en Stelio Savante

Greg, een werkloze screenwriter, en Rachel, een journalist, doen research naar een uitbraak van massahysterie in een klein geïsoleerd dorp. De lokale bewoners zijn echter allesbehalve hulpvaardig en het leven van Rachel komt op het spel te staan.

Gemaakt door de meest zwakbegaafde acteurs van een dorps toneelgroep en een blinde cineast.
Dit is te slecht voor woorden.

avatar van vampyrmaiden
net gekeken. Zeker geen A-film, maar toch heb ik me prima vermaakt. Je vraagt je de hele tijd af waar het toe gaat leiden, en hoewel het eind geen concreet uitsluitsel geeft is het toch verrassend, want het kan op 2 manieren worden uitgelegd. Een mix tussen een psychologische thriller en een ghoststory.

avatar van Boeikens
Vermijden als de pest, is hier de boodschap

Verschrikkelijk slechte filmmontage, sound, opbouw, acteerwerk en ga zo maar door. Op het misschien een tikkeltje verrassend einde was hier echt NIETS goed aan!