• 8.303.616 stemmen

The Secret Village (2013)

Mystery / Thriller | 89 minuten

Genre: Mystery / Thriller

Alternatieve titel: Salem Witch Hunters

Geregisseerd door: Swamy M. Kandan

Met onder meer: Jonathan Bennett, Ali Faulkner en Stelio Savante

Plot The Secret Village

"Two strangers research a mysterious outbreak of mass hysteria in a small village."

Greg, een werkloze screenwriter, en Rachel, een journalist, doen research naar een uitbraak van massahysterie in een klein geïsoleerd dorp. De lokale bewoners zijn echter allesbehalve hulpvaardig en het leven van Rachel komt op het spel te staan.

image

avatar van jgbteg

jgbteg

Gemaakt door de meest zwakbegaafde acteurs van een dorps toneelgroep en een blinde cineast.

Dit is te slecht voor woorden.

avatar van vampyrmaiden

vampyrmaiden

net gekeken. Zeker geen A-film, maar toch heb ik me prima vermaakt. Je vraagt je de hele tijd af waar het toe gaat leiden, en hoewel het eind geen concreet uitsluitsel geeft is het toch verrassend, want het kan op 2 manieren worden uitgelegd. Een mix tussen een psychologische thriller en een ghoststory.

avatar van Boeikens

Boeikens

Vermijden als de pest, is hier de boodschap

Verschrikkelijk slechte filmmontage, sound, opbouw, acteerwerk en ga zo maar door. Op het misschien een tikkeltje verrassend einde was hier echt NIETS goed aan!