The River Pirate (1928)

geregisseerd door William K. Howard
met Victor McLaglen, Lois Moran en Nick Stuart

De ondeugende Sandy leeft in Manhattan aan de waterkant. Ondanks dat hij onschuldig is in een bepaalde zaak, wordt hij toch veroordeeld tot een opvoedingsschool. Daar ontmoet hij de delinquent Fritz, die op deze school de kunst van het zeilen maken moet onderwijzen. Fritz wordt later voorwaardelijk vrijgelaten en hij helpt Sandy te ontsnappen om hem vervolgens stelen uit magazijnen bij te brengen. In de haven ontmoet Sandy Marjorie Cullen, de dochter van een rechercheur. Zij wil proberen Sandy op het rechte pad te krijgen.