Dangerous Ishhq (2012)

India
Romantiek / Thriller

geregisseerd door Vikram Bhatt
met Karisma Kapoor, Divya Dutta en Rajneesh Duggal

Rohan, de zoon van één van de belangrijkste zakenmannen van het land, en supermodel Sanjana vormen één van de meest populaire koppels in het sociale circuit. Sanjana besluit om last minute naar Parijs te vliegen voor een lucratieve opdracht. Ze wil eigenlijk niet, omdat ze niet graag lang wegblijft van haar grote liefde Rogan, maar vooral omdat ditmaal haar instinct haar vertelt niet te gaan. Dit kan echter niet beletten dat Rohan wordt ontvoerd en de kidnappers vragen een groot geldbedrag. De politie is echter van menig dat zelfs het betalen van het losgeld Rohan niet levend terug zal brengen. Het is tijdens dit extreme trauma dat Sanjana iets bijzonders ontdekt. Ze ziet visioenen van hen samen, ergens in een ver verleden, in verschillende tijdperken. Maar kunnen haar visioenen haar helpen om haar geliefde terug te brengen?