The Perfect Flapper (1924)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door John Francis Dillon
met Colleen Moore, Syd Chaplin en Phyllis Haver

Tommie Lou Pember is een lief en ouderwets meisje dat nogal is teleurgesteld omdat er zo weinig vrienden zijn komen opdagen op haar kostuumfeest. Maar er komt meer leven in de brouwerij als één van de aanwezige jongens wat illegaal gestookte alcohol in de drank giet. Tommie’s zwager Dick Trayle deelt onschuldig een paar glazen met haar en al snel hebben ze hun Romeo en Julia kostuums aan en spelen ze de balkonscène na bij het lokale wegrestaurant. Dit veroorzaakt nogal een schandaal en Tommie's zus Gertrude Trayle-Pember is razend.