Darkworld (2006)

Horror

geregisseerd door David Palmieri
met Gina Valona, Sean Wing en Aidan Marus

Fallon is een bloedmooie twintiger met slechts een paar gebreken. Om te beginnen: ze is dood. Ten tweede, ze vindt zichzelf terug als zieltjesjager voor een boosaardige overheerser. Fallon accepteert haar nieuwe rol en snel wordt zij losgelaten op de mensheid. Haar sinistere opzichter, de heer Sixx, is zeer onder de indruk. Omdat hij alle vertrouwen heeft in zijn nieuwe leerlinge, wijst hij Fallon een verboden zaak toe, één die verschrikkelijke herinneringen bij hem oproept en haar tegen hem laat keren. Kan het geloof en familie een aanval overleven van de ziel-verzengende demonen? En wat gebeurt er als Fallon ontdekt dat haar volgende doel iemand is waar zij zeer aan gehecht is?

avatar van 606
Poster heeft dramatisch veel weg van Underworld.