Redhead (1934)

Drama / Komedie

geregisseerd door Melville W. Brown
met Bruce Cabot, Grace Bradley en Regis Toomey

Dale Carter is een model voor kunstenaars. Ze wordt onterecht beschuldigd van de dood van een vooraanstaand kunstenaar en is sindsdien niet meer in staat om werk te krijgen. Ze ontmoet de onbehouwen playboy Ted Brown. Ted is een zoon uit een rijke familie, die veel aandacht in de kranten oogstte vanwege zijn incidenten waarbij hij onder invloed van drank was. Beiden hebben dringend geld nodig. Ze bedenken een plan waarmee ze Teds vader kunnen oplichten. Dale heeft echter haar twijfels en gaat naar Teds vader, die haar $ 10.000 biedt als ze met zijn zoon trouwt en een man van hem te maakt.