Wyoming Hurricane (1944)

Alternatieve titel: Proved Guilty

Western

geregisseerd door William Berke
met Russell Hayden, Dub Taylor en Bob Wills

Terwijl hij outlaws achtervolgt, loopt Lucky Saunders in een val waarbij hij zijn paard verliest. De outlaws gebruiken vervolgens dit paard om hem onterecht van een moord te beschuldigen. Lucky belandt in de gevangenis. Tijdens het gevecht met de outlaws heeft Lucky echter één van hen herkend. Doc Cannonball Jones zou met deze kennis Lucky weer uit de gevangenis kunnen krijgen. Cannonball verjaagt de outlaw uit de stad, waarbij Lucky hoopt dat Cannonball een bekentenis uit hem kan krijgen om zijn naam te zuiveren.